Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
på apoteket fikk vi beskjed om at det kun var den i rompa som målte rett på så små.
så her er det digitalt i rumpa. det ser eg de bruke i bhg og, på avd til vesla, der det er unger fra 0-3 år.
men du kan jo høre med de på apoteket. men det var iallefall beskjeden vi fikk:)
Fra barnehage har jeg erfart at øretermometer ofte er for store til de små ørene til barn. De kommer ikke langt nok inn, og får derfor ikke målt riktig temperatur.
Anbefaler digitalt termometer, og kjøp engangshetter som en setter på. smør salve utenpå engangshetta før du bruker den i rumpa.
Digitalt i stumpen er det som funker best, da det måler kjernetemperaturen til babyen, mer enn hodetemperaturen (det kan variere med 0,5 grader i fht resten av kroppen ++). Det er det vi bruker i barnehagen på jobben (småbarnsavd.) [:)]
Så fint å høre at digitalt rompetermomenter skal være best. Det har jeg og da er det en ting mindre jeg trenger å kjøpe ;-) Skapes visst en del behov når en skal få barn.
Har både digitalt å øretermometer fra før å anbefale IKKE øretermometer!!
Othelie hadd feberkrampa ei natt i fjor vår å da brukt vi øretermometer, d vist litt over 38 i feber. I ambulansen ha dæm ett som va spesiallaga te unga å små øra å d vist over 40..
greit å ha en egen til babyen. på apoteket selger de en med myk tupp, som gjør det lettere å bruke den på babyen, da enten i rumpen eller øret. Man kan også kjøpe beskyttelseshette til de..
Noen med erfaringer fra Avent? Lurer på dette settet med to smokker og en til rompa også.
http://www.consumer.philips.com/consumer/en/gb/consumer/cc/_productid_SCH540_00_GB_CONSUMER/Digital-thermometer-set+SCH540-00