Termometer

Totlaaa

Gift med forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2019
Påskeliljene 2022 ❤️
❤️Mailykke 2022❤️
Hvilke termometer har dere kjøpt? Panne, øre eller rumpe? :confused:
 
Har alltid bare brukt øretermometer.. får helt noia av rumpetermometer :p men det er bare meg da.. rumpetermometer er jo det som måler mest nøyaktig :)
 
Vil anbefale pannetemometer til "hverdag" og rompe for å sjekke mer nøyaktig temperatur ved behov. Sjeldent man har behov for å sjekke så nøyaktig så da er pannetemometer en fin indikator selv om det kan avvike litt
 
Har kjøpt rektalt, er både nøyaktig og rimelig i prisen.
 
Bruker kun rektalt. Så lenge du bruker med plasthette og vaselin, så er det ganske uproblematisk
 
Har øre til de eldste, så kjøpte et til rektalt bruk for å bruke på babyen hvis det blir behov
 
Har babytermometer for rektal måling fra microlife (får tak i på komplett apotek i hvert fall). Det har kortere tupp så man ikke stikker for langt inn. Øretermometer til de eldste da de nekter noe i rompa :stop:
 
Brukte rompetemp på datteren min til hun ikke ville det mer - da tror jeg hun var ett år. Nå bruker vi pannetemp og er veldig fornøyd med det. Blir nok i rompa på lille for å være sikker på at det er helt nøyaktig, men stoler godt på pannetempen også :)
 
Back
Topp