Termometer

En tråd i 'Januar 2019' startet av Totlaaa, 4 Des 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Totlaaa Gift med forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Himmelbarn Påskeliljene 2022 ❤️ Januarlykke 2019

Hvilke termometer har dere kjøpt? Panne, øre eller rumpe? :confused:

2. Minimeg Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Januarlykke 2019

Har alltid bare brukt øretermometer.. får helt noia av rumpetermometer :p men det er bare meg da.. rumpetermometer er jo det som måler mest nøyaktig :)

3. Januarmammaen Forelsket i forumet Januarlykke 2019

Har både øre og «rumpe» fra før av..

4. Malvinka Forumet er livet Aprillykke 2016 Julibarna 2019

Vil anbefale pannetemometer til "hverdag" og rompe for å sjekke mer nøyaktig temperatur ved behov. Sjeldent man har behov for å sjekke så nøyaktig så da er pannetemometer en fin indikator selv om det kan avvike litt

5. Bølgebølge Glad i forumet Assistert-jentene Januarlykke 2019

Har kjøpt rektalt, er både nøyaktig og rimelig i prisen.

6. Quokka91 Flørter med forumet Januarlykke 2019

Rektaltermometer

7. lillemaur Elsker forumet Aprilbarna`15 Januarlykke 2019

Bruker kun rektalt. Så lenge du bruker med plasthette og vaselin, så er det ganske uproblematisk

8. Ceres Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Har øre til de eldste, så kjøpte et til rektalt bruk for å bruke på babyen hvis det blir behov

9. lillepolly Glad i forumet Januarlykke 2019

Har babytermometer for rektal måling fra microlife (får tak i på komplett apotek i hvert fall). Det har kortere tupp så man ikke stikker for langt inn. Øretermometer til de eldste da de nekter noe i rompa :stop:

10. Careone Elsker forumet Januarlykke 2019

Brukte rompetemp på datteren min til hun ikke ville det mer - da tror jeg hun var ett år. Nå bruker vi pannetemp og er veldig fornøyd med det. Blir nok i rompa på lille for å være sikker på at det er helt nøyaktig, men stoler godt på pannetempen også :)

• Liker Liker x 1
  11. ToneRS Andre møte med forumet

Rumpe+ plasthetter og vaselin

12. Har vore fornøgd med pannetermometer :)

• Liker Liker x 1

Del denne siden