Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar! Vet du hva termometeret heter?

Jeg stoler bare på de vanlige termometerene jeg. I rumpa. Når guttungen var liten var han syk hele tiden. Vi hadde flere termometere, det eneste som viste rett var det i rumpa.
Jeg tenker det er en grunn til at de kun bruker slike på sykehus også, på både voksne og barn.
Vi har det som ble best i test fra foreldreportalen og er utrolig fornøyd! Det fikk toppkarakter og 5 av 5 mulige poeng. Vi har kontrollmålt det rektalt flere ganger, og den viser rett hver gang.
Koster mellom 400-500 kr, men jeg synes det er verdt det. Veldig godt å slippe å vekke gutten vår når det ikke trengs.
Vis vedlegget 51743
Sent from my iPhone using BV Forum
Vi har samme!! Har også kontrollmålt noen ganger, viser riktig hver gang.Vi har det som ble best i test fra foreldreportalen og er utrolig fornøyd! Det fikk toppkarakter og 5 av 5 mulige poeng. Vi har kontrollmålt det rektalt flere ganger, og den viser rett hver gang.
Koster mellom 400-500 kr, men jeg synes det er verdt det. Veldig godt å slippe å vekke gutten vår når det ikke trengs.
Vis vedlegget 51743
Sent from my iPhone using BV Forum