Termintråden juli 2016

4. Juli, ifølge diverse appen og nettsider. Gleder meg til å høre datoen ultralyden setter når den tid kommer, spent på om den er den samme som appene! :) Artig å se så mange så langt med samme termindato! Spennende :)
 
6 juli :)
Tipper den blir flyttet, har lengre syklus enn normalt, så ut ifra min normale syklus er termin 6 juli, får sikker 3 juli hos lege :)
Regner med å føde i juni pga risikosvangerskap :)
 
3. eller 4 juli, regner 3. jeg :p
 
:happy:Blir gøy å se når noen skriver på første side alle nick og når alle har termin som oversikt :happy:
 
Ifølge appen så er det 2. juli.
I følge egne beregninger (den legene bruker), 4. juli.

Men siden jeg hadde eggløsning seint (som er grunnen til at jeg ble gravid i det hele tatt, siden vi trodde det var trygt å leke uten regnfrakk), så tror jeg den er 8. juli, hvis man regner fra unnfangelse. Så jeg må si jeg er veldig veldig spent på hva OUL sier om termin :)
 
Last edited:
Ifølge appen så er det 2. juli.
I følge egne beregninger (den legene bruker), 4. juli.

Men siden jeg hadde eggløsning seint (som er grunnen til at jeg ble gravid i det hele tatt, siden vi trodde det var trygt å leke uten regnfrakk), så tror jeg den er 8. juli, hvis man regner fra unnfangelse. Så jeg må si jeg er veldig veldig spent på hva OLU sier om termin :)

Akuratt sånn er det her også :D ut fra mensentermin er det 2 juli :) Men tar jeg fra unnfangelsen på bv sier den 4 juli. Ut fra el med mine egen utregning blir det 8 juli. Så veldig spent her også. Men veldig usikker på om jeg har regnet rett :)
 
Akuratt sånn er det her også :D ut fra mensentermin er det 2 juli :) Men tar jeg fra unnfangelsen på bv sier den 4 juli. Ut fra el med mine egen utregning blir det 8 juli. Så veldig spent her også. Men veldig usikker på om jeg har regnet rett :)

Haha, så moro! Blir spennende å se om vi får lik termin ;)
 
Back
Topp