Hcg 14 dpo 144
Hcg 16 dpo 417
Er det bra??
Hcg 16 dpo 417
Er det bra??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Virker som det er normalt [emoji4] alt mellom 212 og 9000 skal vist være normalt 16 dpo.Hcg 14 dpo 144
Hcg 16 dpo 417
Er det bra??
Hcg 14 dpo 144
Hcg 16 dpo 417
Er det bra??

Det går nok bra skal du se [emoji4] hadde den forje mannen litt slappe svømmere siden dere brukte så lang tid Da?Har helt noia
Virker for godt til å være sant med klaff direkte etter fjerning av spiral
Sist gang tok det 3 år før spira satt... med tvang og var mye baluba og dramatikk/sorger på veien før han satt og underveis... men er så lenge siden og denne ganga var det uten hjelp og med ny mann så føles ut som det er første gang jeg opplever det![]()
De svømte i ring også har jeg pco så de befrukta egga festa seg ikke og hadde flere sa og kjemiske ... men har spist lavkarbo så lenge at jeg tror det kan ha påvirka fertiliteten..Det går nok bra skal du se [emoji4] hadde den forje mannen litt slappe svømmere siden dere brukte så lang tid Da?
Alt var mot dere den gang altså. Det var nok ment til å klaffe så fort denne gangen [emoji4]D
De svømte i ring også har jeg pco så de befrukta egga festa seg ikke og hadde flere sa og kjemiske ... men har spist lavkarbo så lenge at jeg tror det kan ha påvirka fertiliteten..
Jeg får ikke sendt pm til deg.Alt var mot dere den gang altså. Det var nok ment til å klaffe så fort denne gangen [emoji4]
Ny mann denne gangAlt var mot dere den gang altså. Det var nok ment til å klaffe så fort denne gangen [emoji4]
Meg?Jeg får ikke sendt pm til deg.
Ja, får opp at jeg ikke har tillatelse til å sende pm til deg [emoji14]Meg?
Så rart.. noen innstillinger jeg må endre??Ja, får opp at jeg ikke har tillatelse til å sende pm til deg [emoji14]

Prøv å send en til meg.Så rart.. noen innstillinger jeg må endre??![]()