terminregning

Jada, styrer jo etter den, men på bv er det bvtermin som gjelder, hvis ikk blir jo dagtellingen en annen.
Ja, blir jo det. Jeg ligger jo en dag bak andre fordi sykehuset her teller 40+2. Så jeg er egentlig i følge sykehuset 19+3 i dag, mens i følge bv er jeg 19+4. Selv om begge er med termin 31/5. Litt småkjedelig å bytte uke en dag senere enn "alle andre" med samme termin :p

Ja, blir jo det. Jeg ligger jo en dag bak andre fordi sykehuset her teller 40+2. Så jeg er egentlig i følge sykehuset 19+3 i dag, mens i følge bv er jeg 19+4. Selv om begge er med termin 31/5. Litt småkjedelig å bytte uke en dag senere enn "alle andre" med samme termin :p
Ja, jeg ville bare justert det etter starten. Altså kjørt rette gestasjonsalder men evt fått en annen termin her på bv enn det som står på lappen din.

Janemlig, er på en prikk det som skjer med meg også. Så da regner de enten med 40+5 eller 40+4 og overser skuddåret.

Ja.. jeg liker når ting er riktig og ikke en hel haug av kluss med den forbaska termindatoen. Hvorfor kan ikke alle bare regne likt! Pliiiis da!! :p Det irriterer meg :p Men må jo uansett forholde meg til OUL termin snart :)

Egentlig får man best termin etter ul i uke 12 i følge fostermedisin på riksen, men siden det ikke tilbudt alle får man det ved oul :) når jeg var hos jordmor målte hun som oul så spent på termin min :D jeg går uansett ikke over, men håper å slippe ks! Skal være flink jente å slappe av ❤️ hadde store magesmerter idag så tegn på "slapp av nå"

Back
Topp