Så at det stod på første siden, så derfor jeg ikke skrev Men termin er 1 oktober Hvordan går det med deg?Ja kjekt å se deg her inne forresten! når blir termin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så at det stod på første siden, så derfor jeg ikke skrev Men termin er 1 oktober Hvordan går det med deg?Ja kjekt å se deg her inne forresten! når blir termin?
Haha. Gravidhjerne- alt detter ut om dagen det går fint. Mye krøll med blodsukker og insulindosering, kvalm og sulten, men hei. Vi lager jo en sårt etterlengtet baby. Så velkommen til symptomene med deg da?Så at det stod på første siden, så derfor jeg ikke skrev [emoji14] Men termin er 1 oktober Hvordan går det med deg?
Gravidhjerne unnskylder altHaha. Gravidhjerne- alt detter ut om dagen det går fint. Mye krøll med blodsukker og insulindosering, kvalm og sulten, men hei. Vi lager jo en sårt etterlengtet baby. Så velkommen til symptomene med deg da?
Spennende! Dette er mitt andre svangerskap og som sist så får jeg ikke treg mage, men det motsatte. Løper på do hele dagen..Gravidhjerne unnskylder alt [emoji14]
Fikk bølger med kvalme hele forrige uke. Men nå har det stoppet opp litt. Treg mage, litt hodepine og ømme pupper er det eneste jeg kjenner nå. Ikke trøtt eller noe. Syns det er deilig å være i fin form men samtidig så blir man jo nervøs når det er lite symptomer [emoji14] Skal på UL på mandag og håper jeg ser et lite hjerte slå [emoji173]️