*Terminoversikt for oktoberfruene*

Så at det stod på første siden, så derfor jeg ikke skrev [emoji14] Men termin er 1 oktober :D Hvordan går det med deg?
Haha. Gravidhjerne- alt detter ut om dagen :-p det går fint. Mye krøll med blodsukker og insulindosering, kvalm og sulten, men hei. Vi lager jo en sårt etterlengtet baby. Så velkommen til symptomene:-) med deg da? :-)

Haha. Gravidhjerne- alt detter ut om dagen :p det går fint. Mye krøll med blodsukker og insulindosering, kvalm og sulten, men hei. Vi lager jo en sårt etterlengtet baby. Så velkommen til symptomene:) med deg da? :)
Gravidhjerne unnskylder alt :P
Fikk bølger med kvalme hele forrige uke. Men nå har det stoppet opp litt. Treg mage, litt hodepine og ømme pupper er det eneste jeg kjenner nå. Ikke trøtt eller noe. Syns det er deilig å være i fin form men samtidig så blir man jo nervøs når det er lite symptomer :P Skal på UL på mandag og håper jeg ser et lite hjerte slå ❤️

Gravidhjerne unnskylder alt [emoji14]
Fikk bølger med kvalme hele forrige uke. Men nå har det stoppet opp litt. Treg mage, litt hodepine og ømme pupper er det eneste jeg kjenner nå. Ikke trøtt eller noe. Syns det er deilig å være i fin form men samtidig så blir man jo nervøs når det er lite symptomer [emoji14] Skal på UL på mandag og håper jeg ser et lite hjerte slå [emoji173]️
Spennende! Dette er mitt andre svangerskap og som sist så får jeg ikke treg mage, men det motsatte. Løper på do hele dagen.. :-p
Skal på ul om 2 uker. Kjempe spent og nervøs.

Kan endre meg fra 14 til 15 oktober, sett feil[emoji28]

Du har skrevet 7. 10 to ganger på listen [emoji51][emoji4]

6 oktober barn nr 2

Back
Topp