Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
lista oppdatert. vet det går litt treigt med meg altså, men ble innlagt på sykehuset pga giftstoffer i blodet så jeg tar det meeeget med ro om dagen. forstår at det er ønske om å ha fødested på lista også, men da vil jeg gjerne at noen overtar lista, for de nærmeste to ukene orker jeg ikke å ta på meg en slik oppgave. håper på forståelse for det
Enig, vi kan heller lage en ny liste mot slutten av mai eller noe sånt hvor vi kan føre på fødested og kjønn for de som ønsker detUff, hørtes ikke bra ut!! Du må ha masse god bedring!
Vi kan jo lage en ny terminliste etter OUL- er jo mange som får endret termin da! Ser det er gjort i andre termingrupper! Fødested kan jo være på den lista, og kanskje noen andre kan ta å lage den dersom du ikke orker[emoji7]
lista oppdatert. vet det går litt treigt med meg altså, men ble innlagt på sykehuset pga giftstoffer i blodet så jeg tar det meeeget med ro om dagen. forstår at det er ønske om å ha fødested på lista også, men da vil jeg gjerne at noen overtar lista, for de nærmeste to ukene orker jeg ikke å ta på meg en slik oppgave. håper på forståelse for det
Helt supert [emoji106][emoji4] Ser du har skrevet feil navn på meg, men vet ikke hvor nøye det skal være. Du har skrevet "solstråle86" istedenfor "solstråle26". 29 oktober [emoji4]oppdatert
Hei, jeg er ny her inne. Selv om dette er min tredje graviditet har jeg aldri knotet meg til å opprette noen bruker her. Jeg har termin med tredjemann
11 oktober