Terminlisten..?

Er her! Termin 10. Juli
 
Jeg er her, termin 26/6 :)
 
Ja takk veldig gjerne! :)

Hvor lenge tenker du oppropet skal stå før det blir tatt en gjennomgang og slettes fra terminlisten evt? :)
Random quote.
Vært rolig her i noen dager nå :)
 
Ja eg har lagt strak ut med omgangsjuke og forkjølelse i over en uke, skal prøve å få oppdatert i morgen ;) :p
Kjenner til det der, huff. Pleid deg selv, listen vil forsatt vær der w4te3 på :)
Jeg tenkte på om du vil ha hjelp :) kanskje vi skal avtale noe pm? :)
 
Kjenner til det der, huff. Pleid deg selv, listen vil forsatt vær der w4te3 på :)
Jeg tenkte på om du vil ha hjelp :) kanskje vi skal avtale noe pm? :)
Jeg kan også hjelpe til med noe, hvis det er noe jeg kan gjøre :)
 
Opp med seg :) Hittil e det bare skrevet 111 kommentarer på denne tråden og flere er fra samme personene.. så mangler godt over 100 personer i forhold til terminlisten :( Er det mange som har sluttet å være på babyverden tror dere? :)
 
Opp med seg :) Hittil e det bare skrevet 111 kommentarer på denne tråden og flere er fra samme personene.. så mangler godt over 100 personer i forhold til terminlisten :( Er det mange som har sluttet å være på babyverden tror dere? :)
Desverre så er det nok en del som har hoppet til andre medium :/
 
Opp med seg :) Hittil e det bare skrevet 111 kommentarer på denne tråden og flere er fra samme personene.. så mangler godt over 100 personer i forhold til terminlisten :( Er det mange som har sluttet å være på babyverden tror dere? :)
Tenker at du kan fjerne de som ikke har skrevet i denne tråden, om de dukker oppigjen kan de jo bare skrive att de er her enda å vil stå på listen? :)
 
Tenker at du kan fjerne de som ikke har skrevet i denne tråden, om de dukker oppigjen kan de jo bare skrive att de er her enda å vil stå på listen? :)

Ja, men eg velger å la tråden stå ut måneden så skal eg rydde opp :) blir dobbelt arbeid hvis de plutselig kommer og skal være med likevel...
 
Ja, men eg velger å la tråden stå ut måneden så skal eg rydde opp :) blir dobbelt arbeid hvis de plutselig kommer og skal være med likevel...
Skjønner det :) gi beskjed om du trenger hjelp, å det er noe jeg kan hjelpe med! :) fantastisk jobb du gjør:) *tommelopp!*
 
Usikker på om jeg har svart i denne tråden,kan ikke se det via appen... men jeg er her ☺
 
Back
Topp