litenbaby!?? Glad i forumet Augustmødrene 2014 1 Jan 2014 #1 Jeg er ikke med på den, ikke noe hast, men ser at dersom man skal inn i skjult forum så må man stå på den
Jeg er ikke med på den, ikke noe hast, men ser at dersom man skal inn i skjult forum så må man stå på den
Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Maiblomstene 2016 1 Jan 2014 #2 Vi har ikke skjult gruppe enda, så det rekker du fint. Bare skriv i terminliste-tråden din termin. Edit: og du står på terminlisten du da, 22. august. *Taster på app på mobilen* Last edited: 2 Jan 2014
Vi har ikke skjult gruppe enda, så det rekker du fint. Bare skriv i terminliste-tråden din termin. Edit: og du står på terminlisten du da, 22. august. *Taster på app på mobilen*
litenbaby!?? Glad i forumet Augustmødrene 2014 2 Jan 2014 #3 Hmm? Jeg har skrevet meg opp ja, men jeg ser meg ikke i listen... Kanskje noe galt med appen min?
litenbaby!?? Glad i forumet Augustmødrene 2014 2 Jan 2014 #4 Aha! Jeg måtte trekke ned tråden helt så den oppdaterte seg... *kremt* brukerfeil