Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heihei. Ser du ikke har skrevet meg innHmmm, noe ønske om hvor jeg skal plassere deg?![]()
Tror ikke noen etter deg er skrevet inn hellerHeihei. Ser du ikke har skrevet meg inn
Martemor2015 - 27 - b3 - sus - 26.05.23
Det var merkelig.. ser trådstarter var aktiv i gårTror ikke noen etter deg er skrevet inn heller![]()

Holdt på å skulle oppdatere i går men ble akutt kvalm og kastet opp, måtte gi opp å prøve å se på tlf..Det var merkelig.. ser trådstarter var aktiv i går![]()

Har ikke glemt deg, derfor jeg ikke trykker liker på innleggene før personene er lagt inn.. da har jeg kontroll selv ogsåHeihei. Ser du ikke har skrevet meg inn
Martemor2015 - 27 - b3 - sus - 26.05.23
Huff! Det var ikke godt! Skjønner godt du ikke fikk oppdatert daHoldt på å skulle oppdatere i går men ble akutt kvalm og kastet opp, måtte gi opp å prøve å se på tlf..![]()

FantastiskHar ikke glemt deg, derfor jeg ikke trykker liker på innleggene før personene er lagt inn.. da har jeg kontroll selv også![]()