Sykesøsteren - 30 år - B2 - Trondheim - 02.02
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen skal du være!Mumfies - 33år - B2 - 29.01
Håper det går fint at jeg vil henge med dere gikk over termin sist og var så sliten på slutten, så nå vil jeg forberede meg psykisk, så later som at termin er 1 uke etter egentlig termindato
Velkommen skal du være!
Jeg gikk 13 dager over tiden sist Lurt å forberede seg ja!
Ja det endte i akutt keisersnitt etter mislykket igangsettelse over 24 timer så det var godt å få han utTakk Åh hjelp, 13 dager over må være litt av en prøvelse
Melder meg forsiktig inn her og håper det blir en terminspire
Janmomjanbaby21 - 27 - B2 - Levanger/St.Olavs - 9/2
Så trist Lykke til videre!Det endte i kjemisk igjen, så jeg kan fjernes fra listen
Oi ser den, du må jo ha vært helt utmattetJa det endte i akutt keisersnitt etter mislykket igangsettelse over 24 timer så det var godt å få han ut
Det endte i kjemisk igjen, så jeg kan fjernes fra listen
Jepp.. vil ikke skremme noen, men jeg ble veldig veldig syk og ble innlagt på sykehuset igjen etter fødsel med komplikasjoner osv. de skulle tatt han ut mye før, og de har innrømt det i ettertid. Det var veldig mange steg underveis som feilet fra sykehusets side og jordmordtjenesten.Oi ser den, du må jo ha vært helt utmattet
Hjelpe meg så mye greier du har vært gjennom da! Uansett hvilket sykehus du "ender opp med" så håper jeg likevel du får tett oppfølging mpt forrige opplevelse!Jepp.. vil ikke skremme noen, men jeg ble veldig veldig syk og ble innlagt på sykehuset igjen etter fødsel med komplikasjoner osv. de skulle tatt han ut mye før, og de har innrømt det i ettertid. Det var veldig mange steg underveis som feilet fra sykehusets side og jordmordtjenesten.
Så denne gangen skal jeg undersøke andre sykehus!
Tro meg - jeg har tenkt å KREVEHjelpe meg så mye greier du har vært gjennom da! Uansett hvilket sykehus du "ender opp med" så håper jeg likevel du får tett oppfølging mpt forrige opplevelse!
BraTro meg - jeg har tenkt å KREVE