Terminliste!

Mumfies - 33år - B2 - 29.01
Håper det går fint at jeg vil henge med dere gikk over termin sist og var så sliten på slutten, så nå vil jeg forberede meg psykisk, så later som at termin er 1 uke etter egentlig termindato

Mumfies - 33år - B2 - 29.01
Håper det går fint at jeg vil henge med dere gikk over termin sist og var så sliten på slutten, så nå vil jeg forberede meg psykisk, så later som at termin er 1 uke etter egentlig termindato
Velkommen skal du være!
Jeg gikk 13 dager over tiden sist :dead: Lurt å forberede seg ja!

Takk Åh hjelp, 13 dager over må være litt av en prøvelse ❤️

Takk Åh hjelp, 13 dager over må være litt av en prøvelse ❤️
Ja det endte i akutt keisersnitt etter mislykket igangsettelse over 24 timer så det var godt å få han ut :hilarious:

Oi ser den, du må jo ha vært helt utmattet :arghh::hungover:
Jepp.. vil ikke skremme noen, men jeg ble veldig veldig syk og ble innlagt på sykehuset igjen etter fødsel med komplikasjoner osv. de skulle tatt han ut mye før, og de har innrømt det i ettertid. Det var veldig mange steg underveis som feilet fra sykehusets side og jordmordtjenesten.

Så denne gangen skal jeg undersøke andre sykehus!

Sniker meg stille inn her i dag :happy:

Cashewnuddå - 37 - b3 - Stavanger - 11/2

Jepp.. vil ikke skremme noen, men jeg ble veldig veldig syk og ble innlagt på sykehuset igjen etter fødsel med komplikasjoner osv. de skulle tatt han ut mye før, og de har innrømt det i ettertid. Det var veldig mange steg underveis som feilet fra sykehusets side og jordmordtjenesten.

Så denne gangen skal jeg undersøke andre sykehus!
Hjelpe meg så mye greier du har vært gjennom da! Uansett hvilket sykehus du "ender opp med" så håper jeg likevel du får tett oppfølging mpt forrige opplevelse!

Hjelpe meg så mye greier du har vært gjennom da! Uansett hvilket sykehus du "ender opp med" så håper jeg likevel du får tett oppfølging mpt forrige opplevelse!
Tro meg - jeg har tenkt å KREVE :hilarious:

Back
Topp