Terminliste

Margrethe - 36 - B1 - SUS - 27.12.22 (krysser fingrene for januar)
 
Kan du flytte meg til 3 januar? Fra 5 januar. Jeg fikk ny termin i dag, og den er den gjeldende terminen.
 
Hei, her er jeg igjen:smiley-angelic003 blødde i over to uker fra slutten av uke fire, så var sikker på at jeg hadde en SA, men har målt hcg nivå nå og funnet ut at jeg har vært gravid hele veien. Kan kanskje ha mistet en av toeggede tvillinger? Her er i hvertfall min info:

Tjommi • 33 • B1 • Oslo • 26.01.2023
 
Jeg kan legges til terminlisten igjen ❤️ Fikk beskjed om SA her for noen uker siden pga kraftig blødning over flere dager, men tre uker senere viste det seg en levende spire på ultralyd likevel :hilarious:

Cea - 28 - B1 - ahus - 26/01/23
 
Hei, her er jeg igjen:smiley-angelic003 blødde i over to uker fra slutten av uke fire, så var sikker på at jeg hadde en SA, men har målt hcg nivå nå og funnet ut at jeg har vært gravid hele veien. Kan kanskje ha mistet en av toeggede tvillinger? Her er i hvertfall min info:

Tjommi • 33 • B1 • Oslo • 26.01.2023

wow!! vi har vært i helt lik situasjon!! Med samme termindato til å med :hilarious: gratulerer ❤️
 
wow!! vi har vært i helt lik situasjon!! Med samme termindato til å med :hilarious: gratulerer ❤️
Wow, så morsomt! (eller ikke morsomt å blø, men at vi har en helt lik situasjon:)) Var på TUL i går og fikk svar på at jeg nok ikke har SA et egg fordi hun så ingen rester av noen morkake eller noe. Hun bare sa at man blør lettere når man er gravid og at det nok har vært blødning i slimhinnen. Veldig rart men er så lettet over at alt ser fint ut nå. Gratulerer så mye til deg også!:Heartred
 
Wow, så morsomt! (eller ikke morsomt å blø, men at vi har en helt lik situasjon:)) Var på TUL i går og fikk svar på at jeg nok ikke har SA et egg fordi hun så ingen rester av noen morkake eller noe. Hun bare sa at man blør lettere når man er gravid og at det nok har vært blødning i slimhinnen. Veldig rart men er så lettet over at alt ser fint ut nå. Gratulerer så mye til deg også!:Heartred
Ja, veldig!
for en fin beskjed ❤️ Det er en så god beskjed og få!!

jeg fikk beskjed om at det muligens var en tvilling faktisk, var jo koalger over flere dager. På Ahus tok De ultralyd og sa det var spontanabort med rester i livmor, tok hcg noen uker senere, HCG var på 15,000 :o tok ny ultralyd, og sånn fant jeg ut at det var spire likevel, lever fortsatt i sjokk og ekstase ❤️
må ha vært den beste beskjeden man kan få ❤️
hadde du også blødning med koagler?
 
Ja, veldig!
for en fin beskjed ❤️ Det er en så god beskjed og få!!

jeg fikk beskjed om at det muligens var en tvilling faktisk, var jo koalger over flere dager. På Ahus tok De ultralyd og sa det var spontanabort med rester i livmor, tok hcg noen uker senere, HCG var på 15,000 :eek: tok ny ultralyd, og sånn fant jeg ut at det var spire likevel, lever fortsatt i sjokk og ekstase ❤️
må ha vært den beste beskjeden man kan få ❤️
hadde du også blødning med koagler?
Shit, så heftig! Jeg hadde nok ikke koagler eller veldig sterk blødning, det var mer det at blødningen varte over så mange dager at jeg var helt sikker på at jeg hadde hatt en SA. Så har dårlig samvittighet for at jeg har drukket alkohol når jeg ikke trodde jeg var gravid lengre:sorry: men det hjelper jo ikke å stresse over det. Når alt ser fint ut nå får jeg bare håpe at det har gått bra.
 
Shit, så heftig! Jeg hadde nok ikke koagler eller veldig sterk blødning, det var mer det at blødningen varte over så mange dager at jeg var helt sikker på at jeg hadde hatt en SA. Så har dårlig samvittighet for at jeg har drukket alkohol når jeg ikke trodde jeg var gravid lengre:sorry: men det hjelper jo ikke å stresse over det. Når alt ser fint ut nå får jeg bare håpe at det har gått bra.
Det er nok naturlig å tenke det da :/ uansett hvordan blødning så tidlig i svangerskapet, er jo det tidspunktet man oftest spontanaborterer :/

jeg også, så dårlig samvittighet for at jeg drakk alkohol, to tilfeller tror jeg. Men fikk beskjed om at det gikk helt fint heldigvis <3 så tror ikke du trenger å tenke på det ❤️
 
Det er nok naturlig å tenke det da :/ uansett hvordan blødning så tidlig i svangerskapet, er jo det tidspunktet man oftest spontanaborterer :/

jeg også, så dårlig samvittighet for at jeg drakk alkohol, to tilfeller tror jeg. Men fikk beskjed om at det gikk helt fint heldigvis <3 så tror ikke du trenger å tenke på det ❤️
Takk, det er fint du sier. Hadde en SA første forsøk omtrent samme tid jeg blødde denne gangen, så var veldig forberedt på det verste. Orket heller ikke gå til lege for å sjekke, ville bare prøve å tenke fremover.. Godt å høre du fikk beskjed om at det gikk fint, det er jo veldig betryggende:)
 
Iva82 - 40år - B3 - StOlavs - 15.01.2023
 
Back
Topp