**Terminliste**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Melder meg inn her... Termin rundt 8/9 sept ❤

Moonstone 2. september

Litt usikker fordi jeg har nylig sluttet på p-piller og vet ikke helt om syklusen har stabilisert seg og heller ikke når jeg hadde eggløsning, men termin er foreløpig basert på siste mens og 28 dagers syklus. Har også et spørsmål. Siden terminen er helt i starten av måneden og jeg er usikker på om den er riktig, bør jeg også melde meg inn i augustgruppa? Ellers føler jeg meg litt nervøs for dette er min første, og det er fortsatt så tidlig, men drister meg inn på her! Håper spiren holder til termin :Heartred

Moonstone 2. september

Litt usikker fordi jeg har nylig sluttet på p-piller og vet ikke helt om syklusen har stabilisert seg og heller ikke når jeg hadde eggløsning, men termin er foreløpig basert på siste mens og 28 dagers syklus. Har også et spørsmål. Siden terminen er helt i starten av måneden og jeg er usikker på om den er riktig, bør jeg også melde meg inn i augustgruppa? Ellers føler jeg meg litt nervøs for dette er min første, og det er fortsatt så tidlig, men drister meg inn på her! Håper spiren holder til termin :Heartred

det velger du selv. Du kan også være i denne gruppen om du får termin i slutten av august :)

jeg har forlebi termin 28 august, men har valgt denne fordi jeg tror terminen kommer til å bli i septeber. Pluss at jeg gikk 12 dager over termin sist :)

Wishforamiracle

Termin 4. September. Ser det er noen her med samme termin, moro :)

Jeg kjenner fortsatt mange symptomer og håper på det beste :) *håper og ber* :)

Fant ut i jula at svigerinne var også gravid og lå bare en uke foran meg. Men fikk beskjed hun mistet dessverre i går. :-(

Hun tullet da med at det da var mer sannsynlig det gikk bra med meg (hun ble gravid på første forsøk og har en gutt fra før, og tok det bra. Jeg har ikke barn og ikke vært gravid før. )

Men det var jo en påminning om å vente og se enda.. er spent som sikkert mange her er. Men - det går ofte bra også.

Leste en artikkel nylig om at ser man hjerter i uke 8 er det kun 3 prosent sjanse ca for at noe skjer. (Litt avhengig av alder da?) Fint P tenke at det ofte går bra også da..

Og har også lest at hjertet begynner å slå etter dag 22, som er denne dagen for meg :)

Håper det beste for alle sammen her.. ^^

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp