Terminliste

Fjern meg fra listen, gikk dessverre galt denne gang <3 Masse masse lykke til, til dere andre!!
 
01.06 - scorpio86 - Ullevål - B2

Selv om termin er juni melder jeg meg inn her, siden jeg mest sannsynlig får en planlagt fødsel et par uker før tiden.
 
02.06 - Noelialita - Sørlandet sykehus - B2
 
23.05 - RuskiD- Nordlandssykehuset- #B1
 
Last edited:
01.06 - Frøet2020 - OUS - B1

Titter inn her også jeg siden jeg har hørt at termindato pleier å bli flyttet på :)
 
Er listen oppdatert?

TGA skal bruke denne når hun gir tilgang til skjult gruppe, så det er veldig kjekt for henne om listen er oppdatert til enver tid :)
 
Er listen oppdatert?

TGA skal bruke denne når hun gir tilgang til skjult gruppe, så det er veldig kjekt for henne om listen er oppdatert til enver tid :)
Listen blir oppdatert hver mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og fredag med alt som er postet i den. Jeg har valgt å ikke fjerne de som har skrevet i andre tråder at de har mistet om de ikke ber om å fjernes. Det er vel uansett ikke aktuelt for dem å be om tilgang på skjult.
 
Listen blir oppdatert hver mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og fredag med alt som er postet i den. Jeg har valgt å ikke fjerne de som har skrevet i andre tråder at de har mistet om de ikke ber om å fjernes. Det er vel uansett ikke aktuelt for dem å be om tilgang på skjult.
Kjempeflott at du har oppdatert listen :D da blir jobben til TGA lettere :)
 
Back
Topp