Terminliste

Vært på Tul i dag , en spire med bankene hjerte . Termin 21/02. Så nå krysser jeg alt for at spiren sitter og har det fint
 
Deilig å runde uke 10 nå:Heartred 2 uker igjen til den magiske 2.trimester:hello2 Fikk en ny termin nå, men kan hende den blir oppdatert ila oul. 23.02.20.

Hvordan går det med dere andre vordende mødre? Noen som er like kvalm og fremdeles oppblåst som meg? :dontknow
 
Deilig å runde uke 10 nå:Heartred 2 uker igjen til den magiske 2.trimester:hello2 Fikk en ny termin nå, men kan hende den blir oppdatert ila oul. 23.02.20.

Hvordan går det med dere andre vordende mødre? Noen som er like kvalm og fremdeles oppblåst som meg? :dontknow
Jeg er 13 uker i dag. Formen er bedre, men jeg må spise ofte for å holde den grei. Matlysten er ikke helt på topp, så det svinger veldig hva jeg orker å få i meg. Magen er ikke lenger så veldig oppblåst, men den blir aldri flat lenger så nå er det rett og slett en liten babymage :love017
 
Nå er vi noen her som har begynt å få vite kjønn :love017 Oppdater meg gjerne, så markerer jeg terminlista med :Heartblue eller :Heartpink
 
Back
Topp