Hvordan regner dere ut termindato? Jeg hadde innsett 21 februar med 5-6 dagers fryst blasto.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
12.nov med 40+3 og 11.nov med 40+2.Hvordan regner dere ut termindato? Jeg hadde innsett 21 februar med 5-6 dagers fryst blasto.
Takk12.nov med 40+3 og 11.nov med 40+2.
Jeg har termin 12/11 etter innsett av 5dagers den 22 etter 40+2, som min lege og gyn bruker
Ingen årsak, tenkte det var lettest å gi datoeneTakk
Hvor lang syklus har du da? På noen terminkalkulatorer skal du før inn gjennomsnittlig syklus lengde, mens andre bare går ut i fra at syklusen er 28 dager. Jeg har fks 31 dagers syklus, så da blir jo det noen dager feil.Må rette til 5.11 føler alle kalkulatorer viser forskjellig (har fått alt fra 4. - 9.), men de siste har vist 4. Eller 5.
Hadde sist mens 27. Januar og skulle hatt mensen igjen 23. ca. Blir ikke helt klok på disse greiene
Gjør det. Så kan jeg sende melding og få den festet for deg.Skal jeg lage en ny tråd, så terminlista kommer på toppen eller skal vi bare fortsette med denne?