Terminliste

Hvordan regner dere ut termindato? Jeg hadde innsett 21 februar med 5-6 dagers fryst blasto.
12.nov med 40+3 og 11.nov med 40+2.
Jeg har termin 12/11 etter innsett av 5dagers den 22 etter 40+2, som min lege og gyn bruker
 
9/11 enn så lenge. Sted vet jeg ikke, men kanskje Ullevål :)
 
Har regnet meg fram til 11. November foreløpig, men noe usikkert da jeg ble gravid på første eggløsning etter utskraping.
 
2.november, Ahus. Litt usikker på datoen da syklusene mine kan variere fra 27-33 dager. spent på ultralyd hvis alt går som det skal frem til det
 
13. November - blir nok UNN Tromsø denne gangen også, hvis spiren holder
 
09.11 St. Olavs
 
Må rette til 5.11 føler alle kalkulatorer viser forskjellig (har fått alt fra 4. - 9.), men de siste har vist 4. Eller 5.
Hadde sist mens 27. Januar og skulle hatt mensen igjen 23. ca. Blir ikke helt klok på disse greiene
 
Må rette til 5.11 føler alle kalkulatorer viser forskjellig (har fått alt fra 4. - 9.), men de siste har vist 4. Eller 5.
Hadde sist mens 27. Januar og skulle hatt mensen igjen 23. ca. Blir ikke helt klok på disse greiene
Hvor lang syklus har du da? På noen terminkalkulatorer skal du før inn gjennomsnittlig syklus lengde, mens andre bare går ut i fra at syklusen er 28 dager. Jeg har fks 31 dagers syklus, så da blir jo det noen dager feil.
 
Last edited:
Skal jeg lage en ny tråd, så terminlista kommer på toppen eller skal vi bare fortsette med denne?:)
 
Skal jeg lage en ny tråd, så terminlista kommer på toppen eller skal vi bare fortsette med denne?:)
Gjør det. Så kan jeg sende melding og få den festet for deg.
Jeg orker ikke lage terminliste men jeg kan hive sammen en "våre viktigste tråder" imorgen sånn at vi har et system på det også.
 
Back
Topp