Terminliste

Terminen min er flyttet fra 10 til 11 august, og jeg skal føde på Stord og ikke kk i Bergen ☺️
 
Mitt augustbarn ble aprilbarn, han kom 19 april i all hast så da må jeg nok bytte terminmåned på forumet her :(
Gratulerer så mye med det lille tilskuddet deres. Håper alt står bra til med babyen nå ❤️
 
Gratulerer så mye! Hvordan går det med dere?
Du må veldig gjerne bli her hos oss, det kan være fint å følge en termingruppe som har barn i samme korrigerte alder som ditt. Det erfarte i hvert fall jeg da jeg fødte prematurt sist. :Heartred

Ønsker dere uansett all lykke til! :Heartblue

Er en veldig tung tid, men virker som det går greit. Må ta dag for dag da alt er veldig usikkert enda. Han ble født uke 25 blank

Termin var 5 august, han ble født 19 april, men vi er uansett på rikshospitalet fram mot termin uansett.
 
Er en veldig tung tid, men virker som det går greit. Må ta dag for dag da alt er veldig usikkert enda. Han ble født uke 25 blank

Termin var 5 august, han ble født 19 april, men vi er uansett på rikshospitalet fram mot termin uansett.
Gratulerer med den lille gutten ❤️ Skjønner at det må være en veldig nervøs og vanskelig tid. Du er velkommen til å bli her i augustgruppa om du vil det :) Babyen din er jo på alder med våre barn, selv om han kom ut av magen veldig tidlig.

Lykke til videre i tiden som kommer. Håper alt går veldig bra med gutten deres. Jeg vet at det går an! ❤️
 
Mitt augustbarn ble aprilbarn, han kom 19 april i all hast så da må jeg nok bytte terminmåned på forumet her :(

Gratulerer så mye med lille og håper alt står bra til! Du er velkommen til å bli her hos oss i augustforumet om du ønsker :)
 
Er en veldig tung tid, men virker som det går greit. Må ta dag for dag da alt er veldig usikkert enda. Han ble født uke 25 blank

Termin var 5 august, han ble født 19 april, men vi er uansett på rikshospitalet fram mot termin uansett.
Krysser alt som krysses kan for at dere får flere oppturer enn nedturer framover. :Heartred
 
Mitt augustbarn ble aprilbarn, han kom 19 april i all hast så da må jeg nok bytte terminmåned på forumet her :(
Næmmen, det var jo veldig tidlig! Gratulerer :Heartred
Håper alt jeg kan at lille vokser seg sterkere hver dag og at det går fint med dere alle:love7. Du er veldig veldig velkommen til å bli her inne uansett da. Det blir nok noen lange dager for dere fremover, kanskje litt skravling kan være godt også.. Ønsker dere all mulig lykke til, oppdater oss gjerne. Vi er mange som sender gode tanker til dere her inne.
 
Iva82-26.8.2019.-StOlavs :)
 
Mitt augustbarn ble aprilbarn, han kom 19 april i all hast så da må jeg nok bytte terminmåned på forumet her :(
Gratulerer med baby! Hvordan går det med dere? Det var tidlig, men godt å være på Rikshospitalet går jeg utifra. Du må ikke bytte termingruppe forresten, babyen er jo på en måte like "gammel" som resten her:Heartred
 
Åj såppas! Kan jeg spørre om de vet noe om hvordan det kan ha skjedd? :) Har lest om sånn egg i dvale og greier skjønner du, haha, og lurer fælt på om det faktisk skjer i praksis

Jeg så ikke denne før nå :)

Jeg hadde en merkelig blødning som jeg var usikker på om var en mens. Jeg var i forhold til den mensen 8 uker på vei, jm hørte hjertet og flytta meg frem til blødningen tidligere. Så frem til ca uke 12, dro på tidlig ul (i forhold til ny termin) i uke 15+6 ble da satt tilbake til 12+4 :)
 
Eg blei flytta fra 12 august til 11 august :happy:
 
Back
Topp