Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff så trist å lese [emoji52]Slett minUL i dag, 6+3, men kunne ikke se noe. Clearblue digital test viste 2+3 uker, så her er det ikke noe sjans for at noe lever lengre
![]()
Slett minUL i dag, 6+3, men kunne ikke se noe. Clearblue digital test viste 2+3 uker, så her er det ikke noe sjans for at noe lever lengre
![]()
Så tristSlett minUL i dag, 6+3, men kunne ikke se noe. Clearblue digital test viste 2+3 uker, så her er det ikke noe sjans for at noe lever lengre
![]()
Slett minUL i dag, 6+3, men kunne ikke se noe. Clearblue digital test viste 2+3 uker, så her er det ikke noe sjans for at noe lever lengre
![]()
Sånt liker jeg ikke [emoji31] En klem herfra [emoji4]Slett minUL i dag, 6+3, men kunne ikke se noe. Clearblue digital test viste 2+3 uker, så her er det ikke noe sjans for at noe lever lengre
![]()
usjSlett minUL i dag, 6+3, men kunne ikke se noe. Clearblue digital test viste 2+3 uker, så her er det ikke noe sjans for at noe lever lengre
![]()
Beklager, er helt ny her...[emoji23] hvordan endrer jeg nick?Til alle dere uten nick som står på terminlista, hvis dere har lyst til å få tilgang til skjult forum etterhvert må dere ha nick og stå på terminlista. Det er da fint om jeg får vite hvilken BKNO-nummer du var, så jeg kan endre det![]()
Under festet tråder her inne på oktober 2017 ligger det et innlegg fra Moderator som heter Brukernavn og bilde. Der står det forklart [emoji4]Beklager, er helt ny her...[emoji23] hvordan endrer jeg nick?
![]()

Wee, bursdagen min det!26 oktober [emoji173]