6. september ifølge appen. er også veldig spent da dette er første gang.
Så kjekt at det er flere førstegangsgravide ☺ Dette blir spennende!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6. september ifølge appen. er også veldig spent da dette er første gang.
Ja, godt å vite at vi er flere! Jeg ser frem til å dele og lese om erfaringer i tiden fremoverSå kjekt at det er flere førstegangsgravide ☺ Dette blir spennende!
Jeg ville brukt første dag i siste mens men jeg har ikke opplevd å få to så forskjellige termindatoerJeg får to ganske forskjellige termindatoer avhengig av om jeg bruker det vi tror er unnfangelsesdato (brukte fertilitetstester) eller om vi bruker første dag i siste menstruasjon. På førstnevnte får vi 7 sep, og på sistnevnte får vi 27 aug.
Er usikker på hvilken jeg skal forholde meg til, men velger å holde med til 7 sep.
Er der noen andre som har hatt erfaringer med dette?
Har du prøvd å tatt en cb digital med ukemonitor? Kanskje den kan gi deg et pek i riktig retning?Nei, fikk meg en overraskelse der! Hadde sen eggløsning, er det som utgjorde forskjellen.
Ja, er i tvil selv. Det "høres" finere" ut å bruke den, da det gjør at jeg er 6+3 istedet for 4+6. Men på den andre siden føler jeg at unnfangelsesdagen blir mer rett
Legene går ut i fra mensdato uansett hva man sier. Så greit å gå ut i fra den frem til ULJeg får to ganske forskjellige termindatoer avhengig av om jeg bruker det vi tror er unnfangelsesdato (brukte fertilitetstester) eller om vi bruker første dag i siste menstruasjon. På førstnevnte får vi 7 sep, og på sistnevnte får vi 27 aug.
Er usikker på hvilken jeg skal forholde meg til, men velger å holde med til 7 sep.
Er der noen andre som har hatt erfaringer med dette?