Ikke dumt av deg å gjette
Ikke dumt av deg å føre meg opp på 1 juni nei, var akkurat denne datoen legen kom frem til xD
Haha så bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke dumt av deg å gjette
Ikke dumt av deg å føre meg opp på 1 juni nei, var akkurat denne datoen legen kom frem til xD
Melder meg inn her jeg også. Termin beregnet ut fra eggløsning og unnfangelse: 1juni![]()
Du er ført oppTermin 8 Juni.
Er litt tidlig å siHaha så braSto alt bra til?
Er litt tidlig å siHjertet begynner ikke å slå før i slutten av neste uke
men med alle symtonene så skulle det tyde på at alt stod helt fint til
![]()
Jeg skal bestille Time til ul kommende mandag så forhåpentlig vis er det ikke lenge til jeg kan se et bankende hjerteSå braJeg har fått henvisning til tidlig ul pga de gangene jeg har mistet tidligere
Får time når jeg kommer fra ferie
![]()
Jeg skal bestille Time til ul kommende mandag så forhåpentlig vis er det ikke lenge til jeg kan se et bankende hjertehar en fantastisk gyn jeg kan bestille time hos uten henvisning
![]()
Det skjønner jeg veldig godtSå braJeg har faktisk aldri vært hos gyn før.. Gruer meg.. I tillegg er det en mann :S
Det skjønner jeg veldig godtog det blir ikke noe bedre jeg har heldigvis en dame etter lang leting
![]()
Haha mannen min syns det var skikkelig klientMannen min kommer til å flippehaha huff
Mensentermin her er 3. juni (gaanske sikker på at den blir flyttet, pga sen EL, men det får jeg vente til oul med)![]()