Ikke dumt av deg å gjette
Ikke dumt av deg å føre meg opp på 1 juni nei, var akkurat denne datoen legen kom frem til xD
Haha så bra Sto alt bra til?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke dumt av deg å gjette
Ikke dumt av deg å føre meg opp på 1 juni nei, var akkurat denne datoen legen kom frem til xD
Melder meg inn her jeg også. Termin beregnet ut fra eggløsning og unnfangelse: 1juni
3. juni ut i fra eggløsning
Du er ført oppTermin 8 Juni.
Er litt tidlig å si Hjertet begynner ikke å slå før i slutten av neste uke men med alle symtonene så skulle det tyde på at alt stod helt fint tilHaha så bra Sto alt bra til?
Termin 9.juni
Er litt tidlig å si Hjertet begynner ikke å slå før i slutten av neste uke men med alle symtonene så skulle det tyde på at alt stod helt fint til
Jeg skal bestille Time til ul kommende mandag så forhåpentlig vis er det ikke lenge til jeg kan se et bankende hjerte har en fantastisk gyn jeg kan bestille time hos uten henvisningSå bra Jeg har fått henvisning til tidlig ul pga de gangene jeg har mistet tidligere Får time når jeg kommer fra ferie
Jeg skal bestille Time til ul kommende mandag så forhåpentlig vis er det ikke lenge til jeg kan se et bankende hjerte har en fantastisk gyn jeg kan bestille time hos uten henvisning
Det skjønner jeg veldig godt og det blir ikke noe bedre jeg har heldigvis en dame etter lang letingSå bra Jeg har faktisk aldri vært hos gyn før.. Gruer meg.. I tillegg er det en mann :S
Det skjønner jeg veldig godt og det blir ikke noe bedre jeg har heldigvis en dame etter lang leting
Haha mannen min syns det var skikkelig klientMannen min kommer til å flippe haha huff
Mensentermin her er 3. juni (gaanske sikker på at den blir flyttet, pga sen EL, men det får jeg vente til oul med)