Terminliste

Du skal bare fjerne meg fra listen, var desverre ikke våres måned alikevell, da spiren ikke klarte å klore seg fast. Lykke til alle sammen. 

Jeg er 28 år, glemte å skrive det ser jeg ;)

Termin 13 juni, 28 år, østfold

Hei:)
Kan noen være så snill å legge til meg også?

Termin: 10. juni
Nick: Etliteønskenr3:D
Alder: 32
Sted: Asker
Venter: Nr 3
Føde: Bærum sykehus

IsabelleMarlen skrev:

Du skal bare fjerne meg fra listen, var desverre ikke våres måned alikevell, da spiren ikke klarte å klore seg fast. Lykke til alle sammen. 

Huff, det var trist! Ønsker at neste spire sitter fort og blir der :-)
Stor klem sendes over

Etliteønskenr3:D skrev:
Hei:)
Kan noen være så snill å legge til meg også?

Termin: 10. juni
Nick: Etliteønskenr3:D
Alder: 32
Sted: Asker
Venter: Nr 3
Føde: Bærum sykehus

Gratulerer til deg og alle nye! Terminlisten er herved oppdatert emoticon

Du kan fjerne meg fra terminlisten. :)

Har termin 9. Juni, venter nr 2. fra Rogland, 24 år :)

Hei, jeg har termin 12 juni, venter barn nr 2, er 24år og kommer fra nordland :)

Tusen takk for at du la meg til,men tror det ble noe feil....for nick og info er ikke på samme linje.

Hei!
Når jeg bruker tabellen her, så blir ikke all informasjon på samme linje dessverre, så jeg skal prøve å lage en ny terminliste uten tabell nå, og så håper jeg at vi unngår disse <> < > som kommer med hver gang jeg oppdaterer terminlista også..

mater qui amat filii skrev:

Tusen takk for at du la meg til,men tror det ble noe feil....for nick og info er ikke på samme linje.

Hei!
Når jeg bruker tabellen her, så blir ikke all informasjon på samme linje dessverre, så jeg skal prøve å lage en ny terminliste uten tabell nå, og så håper jeg at vi unngår disse <> < > som kommer med hver gang jeg oppdaterer terminlista også..

Da er terminlisten oppdatert og endret. Har fjernet tabellen og lagt til alle på nytt. Så nå har det endelig blitt informassjon om samme person på en og samme linje og det kan også se ut til at vi unngår all disse < >, men dessverre er det fortsatt en del bugs i html her (som vi ikke har tilgang til), slik at fet skrift og font størrelse ikke alltid stemmer over ens med hva jeg faktisk har lagt inn og hva som synes på nett, men det tror jeg bare vi må leve med ;)
emoticon Mater

Ettersom jeg nå har lagt inn all informasjon om oss alle sammen på nytt igjen (og nå som jeg virkelig har begynt å få "svangerskapståka" igjen, som hver eneste gang virkelig er verre enn ammetåka for meg), så må dere bare arrestere meg dersom jeg har lagt inn noe feil eller glemt av noe!

Hei!
Jeg har termin 15.06.2013. Er 24 åt og førstegangsfødende. Skal føde ved UNN Narvik.
:)

Back
Topp