Terminliste

Terminlista er oppdatert! emoticon
Har igjen kontaktet moderator vedrørende font størrelse som ikke lar seg endre på all tekst.

Ha en fin kveld!
 
Oi, den lista der så ikke helt frisk ut altså. :p
 
Hei,

Det ser ut til at forumet har en utfordring med fontstørrelse når tekst kopieres for så å skrives om. :-(

Hvis en skriver rett inn uten kopiering er ikke dette noe problem.

Jeg håper å kunne komme med noe nye informasjon rundt det nye forumet over helgen, hvis alt er i rute så er det ikke så langt unna - og da vil vi dessverre ikke bruke tid på å utbedre denne feilen i forumet her.
 
I alle dager - hva har skjedd med terminlista etter vi fikk nytt forum?
Dette er jo den første terminlista jeg laget med tabell, men som jeg lagde på nytt uten tabell på grunn av alle tegnene <> < > som kom med hver gang jeg oppdaterte terminlista, så denne terminlista er jo gammel og langt fra oppdatert.

Og hvorfor kommer ikke nyeste kommentar sist, slik det gjorde før vi fikk nytt forum? Er det en innstilling jeg må gjøre noe sted?

Jeg kontakter forumansvarlig om den nye og oppdaterte terminlista er mulig å gjenopprette med nytt forum. Hvis ikke må vi nesten lage oss en ny terminliste *sukk*

Har fått var fra forumansvarlig:
Hvis jeg har forstått henne riktig, så vil kommentarene på terminlista vi hadde får det forrige forumet komme hulter i bulter på det nye forumet med nye og gamle kommentarer om hverandre. For å få det like oversiktelig som det var på det forrige forumet med kommentarene våre i kronologisk rekkefølge med nyeste kommentarer til sist, så må vi opprette en ny terminliste tråd. Det er ikke noe problem å gjøre det, men da vil jeg gjerne kopiere den nyeste versjonen av terminlista uten tabell, som var oppdatert før vi fikk nytt forum og hadde over 100 damer fordelt over hele måneden, for å slippe å gjøre alt på nytt. Venter nå bare på svar fra IT om de klarer å gjenopprette den nyeste oppdaterte terminlista. Dersom vi må lage terminlista helt på nytt, så lurer jeg nesten på om jeg skal gi noen andre denne æren :p Avventer nå svar fra IT..
:)
 


ForumAnsvarlig Janet skrev:
Hei,

Det ser ut til at forumet har en utfordring med fontstørrelse når tekst kopieres for så å skrives om. :-(

Hvis en skriver rett inn uten kopiering er ikke dette noe problem.

Jeg håper å kunne komme med noe nye informasjon rundt det nye forumet over helgen, hvis alt er i rute så er det ikke så langt unna - og da vil vi dessverre ikke bruke tid på å utbedre denne feilen i forumet her.



Kan ikke huske at jeg har kopiert. Mulig jeg gjorde det for en god tid tilbake da jeg endret fra tabell pga fikk slike tegn < > < > hver gang jeg oppdaterte terminlista. Har i hvertfall skrevet rett inn uten å kopiert en riktig god stund. Da ser vi bort fra ulik font i lista, som vi ikke får endret, og gleder oss til nytt forum med nye løsninger :)
Takk for tilbakemelding! :-)

Ha en fin dag! :-)
 
Tusen takk! [IMG]http://www.familieverden.no/upload/Smileys_ny/smiley.gif[/IMG] Da er listen oppdatert og vi er allerede syv jenter på terminlista og flere skal vi bli! [IMG]http://www.familieverden.no/upload/Smileys_ny/laugh.gif[/IMG] Og tenk av oss sju er vi hele tre stykker [IMG]http://www.familieverden.no/upload/Smileys_ny/Smiley38.jpg[/IMG] som venter nummer fire! Vet av flere i området hvor vi bor, som har fire barn. Har det blitt mer vanlig igjen? [IMG]http://www.familieverden.no/upload/Smileys_ny/love4.gif[/IMG]



jeg har termin 9 juni, nr 2, skal føde på SUS :)
 
Det står feil hos meg. Jeg er 22 år fra Møre og Romsdal, skal føde på Kristiansund sykehus og venter nr 2. Ikke 24 år fra Trøndelag og venter nr 1.

Tror denne lista trenger en oppgradering. ;)
 
CatieS-27-Oslo-Rikshospitalet-1 barn-menstermin 4.juni- (Resten får jeg fylle ut når det nærmer seg :)
 
Oppdatert! emoticon
Hvis jeg ikke har regnet feil (og det ikke er noen som dessverre har falt fra, som jeg ikke har fått fjent fra lista), så har vi nå passet 100 damer! emoticon
102 for å være eksakt
 
Back
Topp