TERMINLISTE SEPTEMBER

Med økning i hcg så tar jeg sjansen å melder meg inn

Gullfisk91 - 30 - B3 - Sykehuset Telemark - 10 september

Mistet i MA nå i 5+5, venter på blødningen, så jeg kan dessverre fjernes fra listen. Så ufattelig sårt! Lykke til videre alle septemberdamer, det har vært fint å være her så lenge det varte ♥️

Mistet i MA nå i 5+5, venter på blødningen, så jeg kan dessverre fjernes fra listen. Så ufattelig sårt! Lykke til videre alle septemberdamer, det har vært fint å være her så lenge det varte ♥️
Så leit å høre!❤️ Håper spiren sitter snart! Kan jeg spørre hvordan du fant ut at du hadde hatt MA?❤️

Nå vet ikke jeg hvordan du har funnet ut at det var en MA, men hvis det bare var at hjertet ikke slo så kan det vel bare være at du er noen dager kortere på vei? ❤️

Har ikke fått det helt bekreftet enda, skal ta blodprøve nå på mandag og onsdag. Vet hvor langt jeg er på vei siden jeg vet akkurat hvilken dag jeg hadde el.

Grunnen til at jeg tenker MA er fordi jeg testa 1-2 på digital 26. desember. Noen dager senere fikk jeg 2-3. Igår testa jeg på nytt og fikk plutselig 1-2. Tok en ekstra digital bare for sikkerthetsskyld i tilfelle den andre var feil, og den viste det samme. Strimler er også mye svakere igjen. HCG skal jo ikke synke så tidlig.

I følge mine beregninger om dobling av hcg annen hver dag skulle testene vært veldig sterke nå og clearblue på 3+ (i verste fall 2-3 fortsatt).

Jeg er i ferd med å miste, så ta meg vekk fra terminlisten :(

Veldig tidlig ute her så mulig jeg må melde meg ut igjen av gruppen.
Mimmie - 33 - B2 - Bergen - 25.09.22

LilleMy&miniMe - 33 - B2 - 14.09.22

melder meg så forsiktig på lista som jeg bare kan :bookworm:

Kommer også forsiktig inn nå med store håp om at dette går veien for oss denne gangen :Heartred

Vårlilleclark - 26 - B2 - St.Olavs - 21.september

Fortsatt tidlig, men melder meg likevel

sarab16 - 30 - B2 - Kristiansand - 22.09

Back
Topp