Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Skal jeg fjerne deg, eller vil du vente på hcg-prøven?ten oppdatering her.
Har fortsatt veldig positive tester, men vi startet året med en kjempe blødning. Dette er tydelig ikke normalt, for det kommer store koagler og klumper og det blør og blør. Til tross for sterke positive tester, som ikke blir svakere, tror jeg nok at det ikke gikk denne gangen.... er nok en SA dette... skal ta hcg blodprøver imorgen og onsdag likevel...
Blir nok å forlate September forumet. Dere må ha lykke til videre alle sammen![]()
Skal jeg fjerne deg, eller vil du vente på hcg-prøven?![]()
Ser ikke ut til at fet skal gå min vei denne gangen heller.
Våknet akkurat med vanvittige smerter på Høyre side. Å da jeg gikk på do for å tisse kom det en del blod…
Lykke til videre damer.![]()
Så trist å høre.. Sender en klemSer ikke ut til at fet skal gå min vei denne gangen heller.
Våknet akkurat med vanvittige smerter på Høyre side. Å da jeg gikk på do for å tisse kom det en del blod…

Neiiiiiii! Krysser fingrene for at det er uskyldig og at spiren fortsatt har det trygt og godt inni magenSer ikke ut til at fet skal gå min vei denne gangen heller.

uff nei så trist :/
sender mange klemmer og håper du er ok
Så trist å høre.. Sender en klem![]()
Tusen takkNeiiiiiii! Krysser fingrene for at det er uskyldig og at spiren fortsatt har det trygt og godt inni magen
Sender deg masse klemmer![]()

Klem til degJeg kan dessverre også fjernes fra terminlisten etter SA i gårIronisk nok samme dag som jeg fikk svar på det som skulle være mine betryggende hcg-målinger med blodprøve. De hadde sunket og nærmet seg null. Så dessverre gikk det ikke for oss denne gangen, men trøster oss med at vi nettopp har startet prøvingen og at vi forhåpentligvis får det til snart. Men det var ikke noe særlig, og mannen tok det tyngst, for han hadde klokkertro. Jeg følte meg aldri gravid og greide aldri helt å tro det, så kanskje var ikke overraskelsen like stor for meg.
Ønsker alle sammen lykke til![]()
Vi får legge oss til i termin oktober 2022 og håpe vi blir der..<3Jeg kan dessverre også fjernes fra terminlisten etter SA i gårIronisk nok samme dag som jeg fikk svar på det som skulle være mine betryggende hcg-målinger med blodprøve. De hadde sunket og nærmet seg null. Så dessverre gikk det ikke for oss denne gangen, men trøster oss med at vi nettopp har startet prøvingen og at vi forhåpentligvis får det til snart. Men det var ikke noe særlig, og mannen tok det tyngst, for han hadde klokkertro. Jeg følte meg aldri gravid og greide aldri helt å tro det, så kanskje var ikke overraskelsen like stor for meg.
Ønsker alle sammen lykke til![]()
Melder meg på der altsåVi får legge oss til i termin oktober 2022 og håpe vi blir der..<3

Ble det mensen på deg og denne mnd?Melder meg på der altså![]()