Terminliste September 2019 *GAMMEL*

Lister meg ut igjen da det gikk galt..

Bedre lykke til alle dere :Heartred
 
Må bare beklage for at jeg verken får lagt til eller fjernet folk fra listen men får ikke redigert lengere uvist hvorfor
 
Termin er 4.9.2019 :)
 
Har opplevd en del aborter, men aldri kommet meg til uke 5, som jeg har i morgen.
Så jeg tar sjansen...

27.september Veslejinta
 
Jeg merker jeg er ekstremt redd for å miste da jeg nå i 3 dager har hatt voldsomme blødninger. Starta å roe seg ned idag så får vi se. Fått beskjed av legen idag om at jeg har blitt henvist til innvendig UL, så får vi se hva dem sier. Skremmende til tross for at jeg bare er 17 år gammel. 18 om noen få mnd.
 
Jeg merker jeg er ekstremt redd for å miste da jeg nå i 3 dager har hatt voldsomme blødninger. Starta å roe seg ned idag så får vi se. Fått beskjed av legen idag om at jeg har blitt henvist til innvendig UL, så får vi se hva dem sier. Skremmende til tross for at jeg bare er 17 år gammel. 18 om noen få mnd.
Huff da :( håper alt går som du ønsker :Heartpink aldri morsomt med blødninger i graviditet:Heartblue
 
Jeg merker jeg er ekstremt redd for å miste da jeg nå i 3 dager har hatt voldsomme blødninger. Starta å roe seg ned idag så får vi se. Fått beskjed av legen idag om at jeg har blitt henvist til innvendig UL, så får vi se hva dem sier. Skremmende til tross for at jeg bare er 17 år gammel. 18 om noen få mnd.

Håper det går bra:Heartred selv om du er ung har ikke det så mye å si.. det er skremmende uansett alder, håper du har støtte i dem rundt deg. Lykke til på UL
 
Fikk vite nå at HCG nivået (testa igår) var på 11. Alt for lavt til å være 5+3 :( så her har det nok gått galt dessverre. Skal visstnok ta ny om 1 uke.
 
Fikk vite nå at HCG nivået (testa igår) var på 11. Alt for lavt til å være 5+3 :( så her har det nok gått galt dessverre. Skal visstnok ta ny om 1 uke.
ønsker du at jeg skal fjerne deg fra listen eller skal vi vente til du har fått vært hos legen?
trist er det uansett :(
ønsker deg likevell masse lykke til å håper det er ufarlig å at det lever noen der inne * krysser fingrer å tær her for deg*
 
ønsker du at jeg skal fjerne deg fra listen eller skal vi vente til du har fått vært hos legen?
trist er det uansett :(
ønsker deg likevell masse lykke til å håper det er ufarlig å at det lever noen der inne * krysser fingrer å tær her for deg*


Kan gi svar når jeg har vært hos legen på fredag om du skal fjerne meg eller ikke :)
 
Vet egentlig ikke om jeg tør, meen.. Skriv meg på! ;) 27. september ❤️
 
Du kan skrive meg opp på 19. sept, har ikke helt kontroll på når siste mens var så blir nok flyttet den ene eller andre veien etterhvert :)
 
Back
Topp