Terminliste September-2017

Har i hele kveld hatt murringer/milde kramper I livmor område. Har også hatt 3-4 "bølger" med kraftig kvalme. IKM i helgen. Andre som har det slik?
Samme her, IKM 31.12.. har fått svakt positive tester, venter på å se stigningen nå.. [emoji5]
 
Her det ømme pupper og kløende pupper. Kvalme, murringer og oppblåsthet... også mye smerter i korsrygger. Mange tegn på graviditet hvertfall :-D
 
Får forskjellig termin på alle gravid-appene, men får vel følge BV sin. Hehe. 6. September på oss :-)
 
Fant endelig ut hvordan jeg endret dette [emoji23]. Du kan sette opp den 15 september. [emoji5][emoji4]
 
Litt redd for å skrive meg opp :o er 5+0 idag, og testene blir sterkere så da er jeg vel over faren for kjemisk hvertfall! 1. September er termin :)
 
Tror det er 10.september på meg :happy:
 
Jeg har menstermin 29.aug, men mistenker at jeg er kortere på vei. Holder meg derfor her inne, blir nok ny termin i starten av september[emoji4]
 
Jeg har menstermin 29.aug, men mistenker at jeg er kortere på vei. Holder meg derfor her inne, blir nok ny termin i starten av september[emoji4]
 
Back
Topp