Terminliste påføring

Siljean

Gift med forumet
Augustlykke 2015
❤️Mailykke 2022❤️
Nå som folk begynner å få vite kjønn, kanskje vi kan påføre kjønnet på terminlista? Om alle legger inn kommentar der. for de som vet og vil vite kjønn da:)

så kan vi etterhvert ha en oppsummering av hvir mange av hvert kjønn det ventes?:)

God ide :) tror sist gang at vi lagde en ny tråd «terminliste etter OUL» da det sikkert er en del på lista som har falt av tidligere som ikke er fjernet og det blir mange småting å redigere på alle med små terminendringer og så klart kjønn. Da får man en mer oppdatert liste over hvem som er i gruppa også :) om noen vil ta initiativ :p

God ide :) tror sist gang at vi lagde en ny tråd «terminliste etter OUL» da det sikkert er en del på lista som har falt av tidligere som ikke er fjernet og det blir mange småting å redigere på alle med små terminendringer og så klart kjønn. Da får man en mer oppdatert liste over hvem som er i gruppa også :) om noen vil ta initiativ :p
Ja det var en ennå bedre idé:D
Er veldig mange av de på terminlista jeg ikke ser er aktive her og:p kan jo være av ulike grunner. Men ja. Kan godt ordne en tråd, om forumansvarlig kan feste den:)

Ja det var en ennå bedre idé:D
Er veldig mange av de på terminlista jeg ikke ser er aktive her og:p kan jo være av ulike grunner. Men ja. Kan godt ordne en tråd, om forumansvarlig kan feste den:)
Burde den lagres i den skjulte delen av mai 2022 kanskje? Eller er det mange som er aktive her som ikke er der ennå?

Jeg ser heller ikke den skjulte delen.

Har ordna en ny, hvis alle bare kan slenge inn en kommentar der. Så fikser jeg fortløpende:)

Supert! Flott at du ordnet :D

Back
Topp