Terminliste (oppdater gjerne med kjønn)

Jeg har hengt i april-gruppa og bare kikket innom litt her. Men jeg har fått termin i mars, så kan jo bli litt bedre kjent med dere og :happy:

Snorkfrøken89, 30.03.22, gutt, 1. Barn
 
Er ny på formuet, venter mitt første barn med termin 22. mars. Blir ei jente :Heartpink

Line96 - 25 - B1 - Ahus
 
Kan gjerne oppdatere min termin:

Termin er 17.mars og det blir en gutt☺️

Lissi93 - 28 - B2 - Haugesund
 
Skulle vi ha laget en fødetråd som også kan festes som et tidlig innlegg? Sånn typ når barnet ble født osv.?
 
Ok, hvordan fungerer det da? Hvis jeg legger ut et innlegg, er det kun meg som kan redigere og skrive inn når folk kommer med oppdateringer? Eller kan flere skrive inn? (Hvis det kun er meg, og jeg føder rundt termin 23.feb så er jeg litt redd for at jeg ikke kommer til å klare å følge opp…)
 
Ok, hvordan fungerer det da? Hvis jeg legger ut et innlegg, er det kun meg som kan redigere og skrive inn når folk kommer med oppdateringer? Eller kan flere skrive inn? (Hvis det kun er meg, og jeg føder rundt termin 23.feb så er jeg litt redd for at jeg ikke kommer til å klare å følge opp…)
Fødetrådene blir oppdatert med innlegg av hver enkelt person :) så du lager bare tråden med mal og så kommenterer folk under! Se gjerne på tråden i Januar gruppa eller liknende :)
 
Back
Topp