Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det, men klarer ikke helt å ta innover meg hverken det ene eller det andre - jeg må vite håndfast hva som skjer. MEN, ingen blødning i dag og kjenner på symptomer igjen! Fikk svar på hcg fra i går, så blir det ny på torsdag.Åh så leit å høre! Krysser fingrene for at det bare er uskyldig.
Det var trist å høre Mange styrkeklemmer til deg!Jeg må dessverre strykes fra lista.
Håper så inderlig at alt er i orden!Håper det, men klarer ikke helt å ta innover meg hverken det ene eller det andre - jeg må vite håndfast hva som skjer. MEN, ingen blødning i dag og kjenner på symptomer igjen! Fikk svar på hcg fra i går, så blir det ny på torsdag.
Håper det!Håper så inderlig at alt er i orden!
Skjønner godt du må ha det håndfast. Lover jo godt men hadde heller ikke klart å slappe av uten bekreftelse om jeg hadde begynt å blø eller miste symptomer.Håper det, men klarer ikke helt å ta innover meg hverken det ene eller det andre - jeg må vite håndfast hva som skjer. MEN, ingen blødning i dag og kjenner på symptomer igjen! Fikk svar på hcg fra i går, så blir det ny på torsdag.
Tar det en dag av gangen og prøver å ikke bli for med på eventuelle topper og bunner, for det blir jeg helt emosjonelt knekt av. Så frem til jeg vet er jeg takknemmelig for å være gravid, men vet at det er en sjanse for at det ikke går veien.Skjønner godt du må ha det håndfast. Lover jo godt men hadde heller ikke klart å slappe av uten bekreftelse om jeg hadde begynt å blø eller miste symptomer.