Terminliste og fødested

Åh så leit å høre! Krysser fingrene for at det bare er uskyldig. :(:Heartred
Håper det, men klarer ikke helt å ta innover meg hverken det ene eller det andre - jeg må vite håndfast hva som skjer. MEN, ingen blødning i dag og kjenner på symptomer igjen! Fikk svar på hcg fra i går, så blir det ny på torsdag.
 
Håper det, men klarer ikke helt å ta innover meg hverken det ene eller det andre - jeg må vite håndfast hva som skjer. MEN, ingen blødning i dag og kjenner på symptomer igjen! Fikk svar på hcg fra i går, så blir det ny på torsdag.
Håper så inderlig at alt er i orden! :Heartbigred
 
Håper det, men klarer ikke helt å ta innover meg hverken det ene eller det andre - jeg må vite håndfast hva som skjer. MEN, ingen blødning i dag og kjenner på symptomer igjen! Fikk svar på hcg fra i går, så blir det ny på torsdag.
Skjønner godt du må ha det håndfast. Lover jo godt men hadde heller ikke klart å slappe av uten bekreftelse om jeg hadde begynt å blø eller miste symptomer.
 
Skjønner godt du må ha det håndfast. Lover jo godt men hadde heller ikke klart å slappe av uten bekreftelse om jeg hadde begynt å blø eller miste symptomer.
Tar det en dag av gangen og prøver å ikke bli for med på eventuelle topper og bunner, for det blir jeg helt emosjonelt knekt av. Så frem til jeg vet er jeg takknemmelig for å være gravid, men vet at det er en sjanse for at det ikke går veien.
 
*fluffymama* - 8. juli - Nordlandssykehuset Bodø
 
Softis -15. Juli Sørlandets sykehus
 
Back
Topp