.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan fjernes fra listen.. Håper det går bra med alle dere andre
Pompom - 26. juli - Kalnes
Kanskje vi ses da blir nok selv kalnes på meg og, 27 juli, men kan også bli dagen før
Haha, så gøy! Kanskje vi ses. Jeg fødte ni dager før sist da, og denne gangen skal jeg muligens ha ks ganske nært uke 39 Har du født på Kalnes før?
Dette er første svangerskapet har du født på Kalnes før ?
Ååh, spennende! Ja, fødte i desember 2018. Jeg var storfornøyd med sykehuset, oppholdet og oppfølgningen. Var der i seks dager fordi vi skulle vente til melka kom, og fikk sååå mye hjelp med amming og annet. Jeg hadde så mye adrenalin st jeg ikke fikk sove på to dager, og da fikk jeg akupunktur og så passet de vesla mens vi sov De hadde en vifte på kontoret som duret så fint, så ungen sov som en stein og så kom de inn etter tre timer så hun fikk diet. Veldig, veldig fornøyd!
Det er bra å høre positivt om sykehuset det er positivt.
Så kanskje hvis du må være der noen dager til så kanskje vi får sittet på det barselrommet eller hva det heter etter fødselen
Det hadde jo vært super gøy å møte noen inne her på forumet
Haha, ja, man vet jo aldri! Din kan jo komme før også Jeg møtte faktisk en fra min forrige skjulte gruppe her. Vi møttes minst en gang i uka fra rundt uke 24 og så fortsatte vi med det hele permisjonstiden. Nå er hun en av mine nærmeste venninner