Terminliste og fødested

Kanskje vi ses da :joyful: blir nok selv kalnes på meg og, 27 juli, men kan også bli dagen før :joyful:

Haha, så gøy! Kanskje vi ses. Jeg fødte ni dager før sist da, og denne gangen skal jeg muligens ha ks ganske nært uke 39 :wideyed: Har du født på Kalnes før?

Dette er første svangerskapet :joyful: har du født på Kalnes før ?:)

Ååh, spennende! Ja, fødte i desember 2018. Jeg var storfornøyd med sykehuset, oppholdet og oppfølgningen. Var der i seks dager fordi vi skulle vente til melka kom, og fikk sååå mye hjelp med amming og annet. Jeg hadde så mye adrenalin st jeg ikke fikk sove på to dager, og da fikk jeg akupunktur og så passet de vesla mens vi sov :happy: De hadde en vifte på kontoret som duret så fint, så ungen sov som en stein og så kom de inn etter tre timer så hun fikk diet. Veldig, veldig fornøyd!

Ååh, spennende! Ja, fødte i desember 2018. Jeg var storfornøyd med sykehuset, oppholdet og oppfølgningen. Var der i seks dager fordi vi skulle vente til melka kom, og fikk sååå mye hjelp med amming og annet. Jeg hadde så mye adrenalin st jeg ikke fikk sove på to dager, og da fikk jeg akupunktur og så passet de vesla mens vi sov :happy: De hadde en vifte på kontoret som duret så fint, så ungen sov som en stein og så kom de inn etter tre timer så hun fikk diet. Veldig, veldig fornøyd!

Det er bra å høre positivt om sykehuset :) det er positivt.

Så kanskje hvis du må være der noen dager til så kanskje vi får sittet på det barselrommet eller hva det heter etter fødselen :joyful:
Det hadde jo vært super gøy å møte noen inne her på forumet :joyful:

Det er bra å høre positivt om sykehuset :) det er positivt.

Så kanskje hvis du må være der noen dager til så kanskje vi får sittet på det barselrommet eller hva det heter etter fødselen :joyful:
Det hadde jo vært super gøy å møte noen inne her på forumet :joyful:

Haha, ja, man vet jo aldri! Din kan jo komme før også :p Jeg møtte faktisk en fra min forrige skjulte gruppe her. Vi møttes minst en gang i uka fra rundt uke 24 og så fortsatte vi med det hele permisjonstiden. Nå er hun en av mine nærmeste venninner :D

Haha, ja, man vet jo aldri! Din kan jo komme før også :p Jeg møtte faktisk en fra min forrige skjulte gruppe her. Vi møttes minst en gang i uka fra rundt uke 24 og så fortsatte vi med det hele permisjonstiden. Nå er hun en av mine nærmeste venninner :D

Litt morsomt samt rart å tenke på man aldri vet når barnet kommer :joyful:

Så koslig da :happy:

29 juli - Ahus

Var her om dagen høs legen, og da mente hun på jeg hadde termin 30. juli :joyful:

Skal snart på TUL, da kanskje dem ser når terminen min er, men nå er det hvertfall ikke 27 juli som er skrevet opp

Back
Topp