Terminliste og fødested

Familiedrømmen - 3. Juni - Kongsberg eller Skien sykehus.
Født i Skien tidligere, men får trolig oppfølging etter ma på Kongsberg (der jeg var innlagt).
 
Kanskje litt teit spørsmål, men har ikke du termin 19.06? Ved tanke på at du hadde eggløsning dagen etter meg :hilarious::bag:
I følge appen har jeg termin 22.06 men babyverden gav meg 13.06 pga 24 dagers syklus....?
Men kan godt settes på termin 19.06:D
 
Nei det forstår egentlig ikke jeg heller ... er vell egentlig bare med når el skal komme osv ? Ikke hvor gammelt embryoet er ?
Hmm ikke godt å si... Man har ikke akkurat kortere svangerskap selvom man har kortere syklus :hilarious:
 
Hmm ikke godt å si... Man har ikke akkurat kortere svangerskap selvom man har kortere syklus :hilarious:
Sniker (og håper å joine snart). Det er fordi dersom du har el tidligere, skjer jo unnfangelsen tidligere og dermed også fosterutviklingen.
En person med 25 dagers syklus har gjerne (men ikke alltid) el tidligere enn noen med 28 dagers syklus. Og da vil fosteret være tilsvarende eldre.
 
Sniker (og håper å joine snart). Det er fordi dersom du har el tidligere, skjer jo unnfangelsen tidligere og dermed også fosterutviklingen.
En person med 25 dagers syklus har gjerne (men ikke alltid) el tidligere enn noen med 28 dagers syklus. Og da vil fosteret være tilsvarende eldre.
Opp
 
Hvis hun kun la inn sykluslengde og ikke når el var, så legger den til grunn el var 14 dager før mens skulle kommet regnet jeg meg. De vet ikke når hun hadde el ut fra sykluslengde.
Ååååh slik ja... så når hun visste at el var 23.09 så skal man telle ut fra den ? Når jeg hadde el 22. Og har termin 18.06, så har hun termin 19.06 ? Forsto jeg det rett da ? :hilarious:
 
Back
Topp