Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For å bli lagt inn på terminlisten skriv sånn: nicket - fødested - dato, så kan jeg bare kopiere og lime inn.21.mai - KK Haukeland sykehus <3
Kan ikke de første terminene stå til etter oul? Så lager vi ny liste da?Når dere får ny termin, kan dere skrive opp gammel termin også? Begynner å bli mange navn å lete gjennom..
Man må ikke endre termindatoen, men siden det er en del som velger å gjøre det så blir det mye å se gjennom for meg, fordi jeg husker ikke allés termindatoer den endelige termindatoen blir satt ved OUL, men mange er på TUL og får derfor ny termindato der. Jeg har vært to ganger og fått ulik termindato begge gangene, men velger å holde på menstermin frem til OULKan ikke de første terminene stå til etter oul? Så lager vi ny liste da?
Ville bare si at jeg elsker nicket ditt, det har vært kallenavnet mitt denne graviditet Gitt av meg selvCrankypants, Sykehuset telemark, 3.mai
Ville bare si at jeg elsker nicket ditt, det har vært kallenavnet mitt denne graviditet Gitt av meg selv
Nei har absolutt gitt seg nå, men hormonella var heftig noen uker her Svarte tlf flere ga ger med hormonbomba værsågod?! Så personen i andre enden visste at man skulle trå pentHahaha. Har brukt det en stund, oppretta det på en kanskje muggen dag, som brukernavn på en gaming-side. Egentlig alt annet enn hva nicket sier, men har jo mine dager.
Håper ikke du bærer de buksene hver dag?
Hadde du et annet nick da? Finner deg ikke på 23.Vi var på ultralyd i dag, og blei satt fram noen dager, så nå er ny termindato 19. mai (Jeg står på lista på 23. mai, så den kan du godt endre på
Bolla2021 19. Mai - Ullevål