Terminliste og fødested

Fikk ny termin etter tidlig ul i dag! Ny termin er 8. mai ❤️
 
Når dere får ny termin, kan dere skrive opp gammel termin også? Begynner å bli mange navn å lete gjennom..
 
Kan ikke de første terminene stå til etter oul? Så lager vi ny liste da? :happy:
Man må ikke endre termindatoen, men siden det er en del som velger å gjøre det så blir det mye å se gjennom for meg, fordi jeg husker ikke allés termindatoer ;) den endelige termindatoen blir satt ved OUL, men mange er på TUL og får derfor ny termindato der. Jeg har vært to ganger og fått ulik termindato begge gangene, men velger å holde på menstermin frem til OUL :)
 
Ville bare si at jeg elsker nicket ditt, det har vært kallenavnet mitt denne graviditet :hilarious: Gitt av meg selv :laughing021

Hahaha. Har brukt det en stund, oppretta det på en kanskje muggen dag, som brukernavn på en gaming-side. Egentlig alt annet enn hva nicket sier, men har jo mine dager.
Håper ikke du bærer de buksene hver dag? :p
 
Hahaha. Har brukt det en stund, oppretta det på en kanskje muggen dag, som brukernavn på en gaming-side. Egentlig alt annet enn hva nicket sier, men har jo mine dager.
Håper ikke du bærer de buksene hver dag? :p
Nei har absolutt gitt seg nå, men hormonella var heftig noen uker her :hilarious: Svarte tlf flere ga ger med hormonbomba værsågod?! Så personen i andre enden visste at man skulle trå pent :laughing021
 
LappLina 28.mai. Usikker fødested
 
Henger litt her også, da termin er flyttet 4 dager frem :)

Srh - Lillehammer - 31 mai
 
Vi var på ultralyd i dag, og blei satt fram noen dager, så nå er ny termindato 19. mai :happy::Heartred (Jeg står på lista på 23. mai, så den kan du godt endre på :)

Bolla2021 19. Mai - Ullevål
 
Vi var på ultralyd i dag, og blei satt fram noen dager, så nå er ny termindato 19. mai :happy::Heartred (Jeg står på lista på 23. mai, så den kan du godt endre på :)

Bolla2021 19. Mai - Ullevål
Hadde du et annet nick da? Finner deg ikke på 23.
 
Back
Topp