Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow, så fantastisk. GratulererJeg kan fjernes fra listen. Har nettopp fått vite med blodprøve at jeg har vært gravid hele veien selv om jeg har trodd jeg har spontanabortert. Så har termin i slutten av januar. Lurer på om jeg kan ha abortert bort en av toeggede tvillinger siden jeg har blødd så mye, men aner ikke. Takk for meg og lykke til videre
Veldig hyggelig at du kan strykes av denne lista fordi du faktisk er lenger på vei enn antatt gratulerer og masse lykke til videreJeg kan fjernes fra listen. Har nettopp fått vite med blodprøve at jeg har vært gravid hele veien selv om jeg har trodd jeg har spontanabortert. Så har termin i slutten av januar. Lurer på om jeg kan ha abortert bort en av toeggede tvillinger siden jeg har blødd så mye, men aner ikke. Takk for meg og lykke til videre
Hei
Ca dato?Guttemamma5 - b6 - Bærum - 36år
Da er du fjernet, gratulerer, så spennendeJeg kan fjernes fra listen. Har nettopp fått vite med blodprøve at jeg har vært gravid hele veien selv om jeg har trodd jeg har spontanabortert. Så har termin i slutten av januar. Lurer på om jeg kan ha abortert bort en av toeggede tvillinger siden jeg har blødd så mye, men aner ikke. Takk for meg og lykke til videre
Tusen takkCa dato?
Da er listen litt oppdatert. Dårlig dekning i fjellsiden i santa Maria de castellabate, så blir sjeldnere enn planlagt. Håper alle har en fin sommer og er i god form Gjerne gi meg en lyd om noe ble feil nå, var mange på en gang
Da er du fjernet, gratulerer, så spennende