Tusen takk [emoji173] Det håper jeg og! Noe av det verste som kunne skjedd!Uff, så fryktelig trist! [emoji17] ønsker deg hell og lykke neste gang!! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk [emoji173] Det håper jeg og! Noe av det verste som kunne skjedd!Uff, så fryktelig trist! [emoji17] ønsker deg hell og lykke neste gang!! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Føler med deg❤, samme her. Sen utvikling og tilslutt en MAJeg må dessverre få vekk navnet mitt på listen (7. Juli). Blir ingen baby på meg da fosteret hadde sluttet å vokse [emoji22]
Tusen takk [emoji173] Føler med deg og! Det føles urettferdig. [emoji174] Håper vi begge lykkes fort igjen og aldri trenger å oppleve en MA igjen. Eller noen annen type for abort!Føler med deg[emoji173], samme her. Sen utvikling og tilslutt en MA
Nei, nå skal alle fremdige spirer klore seg fast og vokse seg til store, deilige og myke babyer❤ send gjerne pm hvis du vil!Tusen takk [emoji173] Føler med deg og! Det føles urettferdig. [emoji174] Håper vi begge lykkes fort igjen og aldri trenger å oppleve en MA igjen. Eller noen annen type for abort!
Kan ta bort meg også.. 10. Juli
[emoji173]Kan ta bort meg også.. 10. Juli
Vi har samme termin [emoji4]Foreløpig termin 30.07.18 Gjøvik
Da var det MA på meg [emoji17]