*** Terminliste *** NY!

Foreløpig termin 29 mai :) (UL 28 desember.) Fødested Fredrikstad sykehus :)
 
Termin 8. mai, det blir en gutt på oss også! Og det er på Ullevål Sykehus! :)
 
Termin 27.mai, vet ikke kjønn enda. :)
 
Her blir det gutt med termin 9 mai :) Eg skal føda på haukeland sykehus.
 
Jeg skal forresten føde på Kristiansand sykehus :)
 
Har blir det en liten tulle ser det ut til og fødested er Haukeland sykehus:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Siden den terminlista fra før det nye opplegget kom ikke funker lenger, så lager jeg en ny. Ikke sånn kjempefancy, men skal få til noe bedre etterhvert ;)

Skriv inn nick, termindato og gjerne også kjønn på babyen her, så skal jeg legge det inn i lista etterhvert :)

1. mai
2. mai
Vårmamma
Trultemor90
LykkeligeLinn - Kristiansand sykehus
Maje-Mor - Sykehuset Telemark, Skien
3. mai
4. mai
Lykkeliten_87
5. mai
besnik - Haukeland sykehus
Jantø - Ullevål sykehus
Kirsebær - Drammen sykehus (ei jente)
6. mai
simsa
JessJess - Haukeland sykehus
7. mai
Lenore1983
8. mai
kariness - Ullevål sykehus
9. mai
iamlisa - Levanger
Smørblomst1- Haukeland sykehus
maimi - Drammen sykehus
10. mai
Niceday
11. mai
MaiTjohei
12. mai
13. mai
Vårskatt
14. mai
15. mai
16. mai
Annanias
17. mai
Lene89
LINNAASB
18. mai
19. mai
20. mai
21. mai
22. mai
norwegianwood
23. mai
babyi2013
Kokos86
24. mai
tuddelidu
25. mai
Pisces10 - Sykehuset Innlandet, Gjøvik​
26. mai
MarilynMonroe
27. mai
HønseLovisa
j02j06g09?13
28. mai
29. mai
llkri - Fredrikstad sykehus
30. mai
31. mai
 
jeg må flyttes fra 10.mai til 25. mai.... sett meg opp på Volda sjukehus, men kan være jeg må til førde.... og det er ei jente
 
nei??? Åh... Er det en veldig nedtur eller går det greit?
Neitur som F****!!!! Vet ikke helt hva jeg skal tro, for JM mener at teminen kunne være enda tidligere, type 6-7. mai.....og var på tidlig UL for 5 uker siden, da ble jeg satt til 19.mai - og nå VIPS ei uke til!!!!! Skal innom å få meg time hos JM igjen i morgen, vil ha ny UL for å få satt termin på nytt, trodde ikke de kunne fastsette den endelige før uke 17-20, jeg var jo bare 16 uker på vei nå.......

Men igjen da, alt var fint med lille jenta der inne - så skal nok klare å vente de ukene ekstra - men er litt for ille om det er første termin som stemmer og jeg går 2 uker over termin før jeg er ved "deres" termin.....
 
Neitur som F****!!!! Vet ikke helt hva jeg skal tro, for JM mener at teminen kunne være enda tidligere, type 6-7. mai.....og var på tidlig UL for 5 uker siden, da ble jeg satt til 19.mai - og nå VIPS ei uke til!!!!! Skal innom å få meg time hos JM igjen i morgen, vil ha ny UL for å få satt termin på nytt, trodde ikke de kunne fastsette den endelige før uke 17-20, jeg var jo bare 16 uker på vei nå.......

Men igjen da, alt var fint med lille jenta der inne - så skal nok klare å vente de ukene ekstra - men er litt for ille om det er første termin som stemmer og jeg går 2 uker over termin før jeg er ved "deres" termin.....

Det høres veldig kjipt og rart ut ja. Jeg skjønner ikke hvordan det liksom skal være mulig å bli satt så mye tilbake.. Hadde du regelmessig mens og vet når du hadde EL? For hvis man liksom har de to tingene i boks så burde det ikke være mulig å bli satt tilbake eller frem mer enn en 3-4 dager... :S
 
Det høres veldig kjipt og rart ut ja. Jeg skjønner ikke hvordan det liksom skal være mulig å bli satt så mye tilbake.. Hadde du regelmessig mens og vet når du hadde EL? For hvis man liksom har de to tingene i boks så burde det ikke være mulig å bli satt tilbake eller frem mer enn en 3-4 dager... :S
Hadde ikke regelmessig mens, men testet med EL tester så har grei peiling på NÅR unnfangelsen skjedde.... skal ringe JM i morgen å ta det opp med henne. Høre om det er noen sjanse for ny ordinær for å dobbeltsjekke, kjedelig om jeg skal måtte gå 2 uker over den 25.mai og ting skal gå galt for at den ordentlige terminen var 10. mai..... :/
 
Hadde ikke regelmessig mens, men testet med EL tester så har grei peiling på NÅR unnfangelsen skjedde.... skal ringe JM i morgen å ta det opp med henne. Høre om det er noen sjanse for ny ordinær for å dobbeltsjekke, kjedelig om jeg skal måtte gå 2 uker over den 25.mai og ting skal gå galt for at den ordentlige terminen var 10. mai..... :/

Ja det tenker jeg og. Det er jo ikke trygt å gå langt over, det er jo derfor de har en grense... Og hva hvis du da går over også er du plutselig egentlig 3 uker over? Da hadde jeg bare gått å bekymra meg :S
 
Back
Topp