Gratulerer så mye!!FrøkenMG - 33 - B2 - Kalnes - 9/4
Positiv digital i dag, så da får det bare stå til.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye!!FrøkenMG - 33 - B2 - Kalnes - 9/4
Positiv digital i dag, så da får det bare stå til.
Satt deg opp fremst daJeg bare sniker bittelitt inne her jeg. Tror jeg blir satt litt tilbake, i tillegg til at jeg tror dette blir en april-baby
Vinter97 • 25 • B2 • innlandet • 26/03
Første dag i siste mens! Og eggløsning egentlig. Mulig jeg heller har 27. i følge eggløsningenSatt deg opp fremst da
Er 26.mars regnet ut fra første dag i siste mens? Eller eggløsningsdag?
Gratulerer så mye!Imar9 - 29 - B1 - Oslo - 2/4
Gratulerer Kjempe tidlig positiv test på deg! Velkommen hit!Lillespir - 28 - B2 - Oslo - 14/4
Takk Ja virkelig! Håper den klamrer seg fast forbi ikm og videreGratulerer Kjempe tidlig positiv test på deg! Velkommen hit!
Så trist å høre.. Håper du har fine folk rundt degDet går dessverre ikkje den rette vegen for oss denne gangen her Ønsker dokke andre masse lykke til vidare
Det har egSå trist å høre.. Håper du har fine folk rundt deg
Mars.gruppa, selvfølgelig..Vil du skrive meg på lista? Føler meg mer hjemme her enn i april-gruppa, hehe
Gulla96 - 26 - B1 - Ålesund - 31/3
Klart det! Førstegangsfødende, så ikke usannsynlig det blir aprilVil du skrive meg på lista? Føler meg mer hjemme her enn i april-gruppa, hehe
Gulla96 - 26 - B1 - Ålesund - 31/3
Ja, det er igrunn det jeg regner medKlart det! Førstegangsfødende, så ikke usannsynlig det blir april