Terminliste november <3

31.10, Lillehammer :)
 
30.11.19 Tønsberg sykehus
 
30.11?

Kan dere gi meg et tips på hvor dere har beregna termin? Tror jeg vipper mellom 30.11 og 1.12. Så da vet jeg ikke hvilken terminklubb jeg skal være i :angelic:
 
30.11?

Kan dere gi meg et tips på hvor dere har beregna termin? Tror jeg vipper mellom 30.11 og 1.12. Så da vet jeg ikke hvilken terminklubb jeg skal være i :angelic:
Hvis du har helt regelmessige sykluser på 28 dager, med eggløsning på dag 14, så kan man slå inn datoen inn på en terminkalkulator også får du riktig dato (eller du kan telle deg frem fra da du hadde mensen sist:p). Men hvis du ikke vet helt når du hadde eggløsning, så vet man aldri helt sikkert termindatoen før man har vært på ordinær ultralyd. Det er nok mange på lista som kommer til å ende på termindatoen etter hvert :)

Du får henge litt i begge termingruppene :) Gratulerer med graviditeten:joyful:
 
Hvis du har helt regelmessige sykluser på 28 dager, med eggløsning på dag 14, så kan man slå inn datoen inn på en terminkalkulator også får du riktig dato (eller du kan telle deg frem fra da du hadde mensen sist:p). Men hvis du ikke vet helt når du hadde eggløsning, så vet man aldri helt sikkert termindatoen før man har vært på ordinær ultralyd. Det er nok mange på lista som kommer til å ende på termindatoen etter hvert :)

Du får henge litt i begge termingruppene :) Gratulerer med graviditeten:joyful:
Ja men hvilken kalkulator har dere brukt?
Fins jo mange :)
Jeg vet når jeg hadde el. 8.mars. Har syklus på 31 dager.
 
Hos meg viser Babyverden sin noe annet enn Preglife sin, selv om jeg legger inn 28-dagers syklus og samme EL-dato.

Får vente til TUL da, men med prøverør så er det jo ikke mye tvil om når EL og befruktning var :)
 
Glem det, så nå at Preglife kun opererer med første dag i siste mens - ikke EL.
 
Back
Topp