TERMINLISTE NOVEMBER 2014 <3

Kan du skrive 27 okt o parentes på meg 3 nov?:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Skriv terminen din som en kommentar som alle de andre her. Jeg orker ikke lete gjennom den quotede lista etter hvor du har skrevet deg inn om du har det.

Nå er terminlisten oppdatert ! Alle som ikke var skrevet inn er nå skrevet på, og de som ønsket flytting er flyttet :)

Nå er terminlisten oppdatert ! Alle som ikke var skrevet inn er nå skrevet på, og de som ønsket flytting er flyttet :)

Flinke du som holder styr på oss <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Sletter du meg fra listen?

Bruker den der tulletelefonen.

Kan du stryke meg fra terminlisten? Har hatt en SA så kommer sterkere tilbake på en 2015-gruppe.

Kan du stryke meg fra terminlisten? Har hatt en SA så kommer sterkere tilbake på en 2015-gruppe.

Det skal jeg gjøre. Håper det klaffer raskt igjen for dere og at spira sitter hele veien ! :)

Stemmer det ikke at Lille_mjau og AHogbaby har flyttet ut fra oss her på november? :( Jeg tror det men de står fortsatt på listen. En hel flokk av oss men du gjør en god jobb :)

Stemmer det ikke at Lille_mjau og AHogbaby har flyttet ut fra oss her på november? :( Jeg tror det men de står fortsatt på listen. En hel flokk av oss men du gjør en god jobb :)

Jeg er slett ikke sikker :/ Er til tider mye å følge med på både her og der, så nå de ikke skriver det konkret her inne blir det vanskelig å vite hvem som skal av lista og ikke gitt :/

Takk for det da :)

Jeg er slett ikke sikker :/ Er til tider mye å følge med på både her og der, så nå de ikke skriver det konkret her inne blir det vanskelig å vite hvem som skal av lista og ikke gitt :/

Takk for det da :)
Klart det! :) Derfor jeg tenkte å prøve å bidra litt nå :) Men alle som har mistet har opprettet egne tråder for det. Skal se om jeg finner.

Jo det stemmef dessverre at de to mistet spirene sine :(

Noen som vet hvor mange som har mistet her inne totalt?

Uff usikker jeg.. Hvis alle har sagt fra kan det vel være en 7-8 stk eller noe sånt?? :S eller er det mer?

Back
Topp