Terminliste mars 2021

Du må dessverre slette meg fra lista 5.mars :Heartred lykke til alle dere andre, og nyt ventetiden :Heartbigred

Vil bare rette en stor takk til deg Aléria som tar på deg redigeringen av terminlisten! Flott jobba <3

Jeg kan flyttes fra 23. til 21. mars som er terminen legen bruker inntil ultralyd :)
(Blir helt sikkert satt tilbake, men den tid den sorg) :hilarious:

Vil bare rette en stor takk til deg Aléria som tar på deg redigeringen av terminlisten! Flott jobba <3

Jeg kan flyttes fra 23. til 21. mars som er terminen legen bruker inntil ultralyd :)
(Blir helt sikkert satt tilbake, men den tid den sorg) :hilarious:

Tusen takk, PepsiMom! Det var veldig hyggelig skrevet! ❤

Du er nå flyttet fram :happy: Krysser fingrene for at du ikke blir satt tilbake igjen ved OUL ;)

Beklager enda en oppdatering. Marianne83 har endret navn til Berteline. Syntes det kunne bli litt gjenkjennende om jeg skrev noe privat her, i og med at folk kan Google dette. Så ja... Marianne83 med termin 1. mars = Berteline med termin 1. mars.

Da må jeg dessverre slettes fra terminlisten 23.mars. Gode ønsker til dere andre :Heartred

Trist å høre, babykakadue :( Ønsker deg lykke til med videre prøving og håper å se deg tilbake på ei terminliste snart igjen ❤

4 mars - Tønsberg sykehus

Back
Topp