Vi har litt tid på oss, heldigvisHaha, jeg er også litt usikker faktisk! Har også født de to første i Oslo, men tror det er ahus nå (også nord i AkershusKjenner jeg må sette meg litt mer inn i dette..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har litt tid på oss, heldigvisHaha, jeg er også litt usikker faktisk! Har også født de to første i Oslo, men tror det er ahus nå (også nord i AkershusKjenner jeg må sette meg litt mer inn i dette..

Ja, heldigvis. Og forhåpentligvis, føler det er noen milepæler igjen før jeg kan begynne å tenke så langt, men har begynt å få litt troa nåVi har litt tid på oss, heldigvis
![]()
hvor gamle er dine?Ja, enig i det. Tar ingen ting for gitt altsåJa, heldigvis. Og forhåpentligvis, føler det er noen milepæler igjen før jeg kan begynne å tenke så langt, men har begynt å få litt troa nåhvor gamle er dine?
Mine er 7 og straks 5. Hva med dine?
Så stas!Ja, enig i det. Tar ingen ting for gitt altsåMine er 7 og straks 5. Hva med dine?
Mine er 2 og 4, litt spent på dette. Gleder meg til å komme forbi kjemisk-grensen nå! 
Så kjekt! Ja, det skal bli fint altså. Håper å ha en liten «flokk» til sommerenSå stas!Mine er 2 og 4, litt spent på dette. Gleder meg til å komme forbi kjemisk-grensen nå!
![]()