Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Done[emoji106] [emoji106]Var på TUL igår og ble satt tilbake en ukes tid, så ny termin er ca 14 juli!(står på 7 juli fra før)
GratulererHeihei! Kommer hoppende inn fra august, fikk ny termin på tul, så ny termin er 29 juli ;D
GratulererHar foreløpig termin 31 juli![]()
GratulererHiver meg inn her!
jeg har vært med i sånn forum før men har aldri klart å få det helt til,så prøver igjen denne gangen [emoji14] men jeg er værtfall 27, har 3 jenter fra før så venter nå nummer 4, fra Sørlandet å har termin 2.juli![]()
GratulererHei, jeg har termin 19 juli![]()
GratulererVi venter en liten spire 25. Juli [emoji173]️
GratulererHei, jeg er 26 år å venter baby nr 2 09/07/17Bor i Vestfold å har en datter på 3 år fra før av med mannen min.
GratulererØnsker og være på terminlista. Termin 21.juli.
GratulererVenter vår første lille med termin 21.juli![]()
GratulererTermin 14. Juli [emoji1]
Gratulerer31 juli foreløbi[emoji4]
GratulererJeg har termin 12 juli [emoji5]️
GratulererTermin ca 24/7 så langt Vertfall
GratulererHei, idag så er jeg 7+5 uker på vei [emoji1] Vi var på første jordmortimen idag, og fikk vite at ca midlertidig termindato er 23.juli [emoji5]
Blir tidlig ultralyd førstkommende mandag [emoji7]
Gratulererforeløbig termin 24.julinoe usikkert. Skal derfor på tidlig u.l neste uke
![]()
GratulererTermin 14juli![]()
GratulererHei!
Gravid for tredje gang. Har jente på 8 og gutt på 6. Testet positivt 29/11 og har termin 31.juli 2017. Rart å være tilbake på bv etter 6 år, men har jo håpet på dette![]()
GratulererSnart 31 år, menstermin 9. juli med min første, samboers andre [emoji5] Bor i Nordland. Sluttet på pillen i slutten av juni, oktober var første gang hvor det virkelig klaffet med el siden samboeren jobber offshore. Var heldig med den [emoji4]
Gratulerer så mye og velkommen til juli 2017Hei! Eg har akkurat fylt 40, og har endelig klart å bli gravid igjen etter 5 prøverørsforsøk! Dette var vårt tredje ferskforsøk. Eg fekk sett inn to egg av ok kvalitet, og eitt av egga festa seg.Eg er gift, og har to jenter frå før. Har mista tidlig to gangar før (MA), så eg er ganske nervøs enda, sjølv om eg har vore på UL og sett ein liten spire med bankande hjerte.
Eg har nemlig opplevd å ha litt for lav hcg- stigning, eg har hatt blødningar, og eg har ikkje eit einaste graviditetssymptom denne gangen. Så det har vore ein del bekymringer så langt, men eg får berre kryssa fingrane for at dette går bra likevel!
Termin er 26. juli 2017.![]()
Gratulerer[emoji173]Termin 11 juli (i følge tidlig ultralyd)![]()
Hei, i dag er jeg 7+3.. vi har fortsatt hemmeligheten for oss selv her i husetNår fortalte dere familien/de nærmeste vennene deres? Er det for tidlig nå? eller er spontan prosenten så lav at det kan snakkes om?
Stor klem til dere! <3
Det er det; men ikke lov til å rekruttere fra dette forumet...***Redigert av moderator***
D var da kjipt, sidan man ikkje finner norsk gruppa. Veit d e ei som er hemmelig, hadde vært bedre om den var lukka. For da hadde man ihvertfall fått opp noko..Det er det; men ikke lov til å rekruttere fra dette forumet...