Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med lillebrorBle flyttet fra 15. til 10. juli, og oul kunne tydelig vise at det kommer en lillebror.
Gratulerer med blått til deg ogsåflyttet fra 10. til 11. juli og her er veldig blått
Da fører jeg deg opp den 8 juli8 juli
Kristine3
Da skal jeg føre deg opp BLÅ den 1 juliVenter en gutt 1. juli
Gratulerer med prinsenBle flyttet fra 12 juli til 9 juli! Og det er en liten gutt som er på vei!
Da setter jeg deg opp den 23 juli, så gir du bare beskjed om det blir noen endring etter OULSlenger meg på med termin jeg også
Foreløpig er termin 23. juli på Haukeland Universitetssykehus
Er det noen her som skal på ultralyd på KK i Bergen? Jeg har prøvd alt jeg kan å få byttet UL timen så partneren kan være med, men til ingen nytte, er helt fullt innenfor den tiden jeg må gå.. Hadde egentlig fått en perfekt time, men denne måtte gå ut siden noen på avdelingen skulle på kurs den dagenHar nå ultralyd onsdag 20. februar kl 14.30, men må ha tidlig på dagen (før 10) for at partneren skal klare å være med! Er det noen her som er ca like langt på vei som meg (17+3 idag) som kan hvilket som helst tid på dagen men har fått tidlig?
Da hadde jeg vært EVIG takknemlig om noen ville byttet!
Hadde vært supert om noen kunne hjulpet meg ettersom KK sikkert er lei av å ha meg ringende opp dit hver eneste dag ...
Da flytter jeg deg til den 4 juli og farger deg ROSAVi var på ultralyd i dag og fikk se lillesøster Helt perfekt! I tillegg ble termin flyttet til 4 juli, vil noen endre meg på lista?
Da fører jeg deg opp den 17 juliJeg har termin 17 juli og vil gjerne ha en plass på lista
Da skal jeg fikse det14. juli her (flyttet fra 17. juli, og slengte på en rosa farge)
Gratulerer med ROSADet blir ROSA her denne gangen også vi er visst best på jenter!
To storesøstre gleder seg veldig til å få en prinsesse til i familien.