Terminliste juli-mammaene 2013

flyttet fra 10. til 11. juli og her er veldig blått :)
 
Ble flyttet fra 12 juli til 9 juli! Og det er en liten gutt som er på vei! :)
 
Slenger meg på med termin jeg også :)

Foreløpig er termin 23. juli på Haukeland Universitetssykehus

Er det noen her som skal på ultralyd på KK i Bergen? Jeg har prøvd alt jeg kan å få byttet UL timen så partneren kan være med, men til ingen nytte, er helt fullt innenfor den tiden jeg må gå.. Hadde egentlig fått en perfekt time, men denne måtte gå ut siden noen på avdelingen skulle på kurs den dagen
frown.gif
Har nå ultralyd onsdag 20. februar kl 14.30, men må ha tidlig på dagen (før 10) for at partneren skal klare å være med! Er det noen her som er ca like langt på vei som meg (17+3 idag) som kan hvilket som helst tid på dagen men har fått tidlig?
Da hadde jeg vært EVIG takknemlig om noen ville byttet!

Hadde vært supert om noen kunne hjulpet meg ettersom KK sikkert er lei av å ha meg ringende opp dit hver eneste dag ...

smile.gif
 
Vi var på ultralyd i dag og fikk se lillesøster :) Helt perfekt! I tillegg ble termin flyttet til 4 juli, vil noen endre meg på lista? :)
 
Ble flyttet fra 12 juli til 9 juli! Og det er en liten gutt som er på vei! :)
Gratulerer med prinsen :D
Da flytter jeg deg til den 9 juli :)
Slenger meg på med termin jeg også :)

Foreløpig er termin 23. juli på Haukeland Universitetssykehus

Er det noen her som skal på ultralyd på KK i Bergen? Jeg har prøvd alt jeg kan å få byttet UL timen så partneren kan være med, men til ingen nytte, er helt fullt innenfor den tiden jeg må gå.. Hadde egentlig fått en perfekt time, men denne måtte gå ut siden noen på avdelingen skulle på kurs den dagen
frown.gif
Har nå ultralyd onsdag 20. februar kl 14.30, men må ha tidlig på dagen (før 10) for at partneren skal klare å være med! Er det noen her som er ca like langt på vei som meg (17+3 idag) som kan hvilket som helst tid på dagen men har fått tidlig?

Da hadde jeg vært EVIG takknemlig om noen ville byttet!

Hadde vært supert om noen kunne hjulpet meg ettersom KK sikkert er lei av å ha meg ringende opp dit hver eneste dag ...

smile.gif
Da setter jeg deg opp den 23 juli, så gir du bare beskjed om det blir noen endring etter OUL ;)
Vi var på ultralyd i dag og fikk se lillesøster :) Helt perfekt! I tillegg ble termin flyttet til 4 juli, vil noen endre meg på lista? :)
Da flytter jeg deg til den 4 juli og farger deg ROSA :D
Gratulerer med ei prinsesse :)
 
Jeg har termin 17 juli og vil gjerne ha en plass på lista :)
 
14. juli her :) (flyttet fra 17. juli, og slengte på en rosa farge)
 
Det blir ROSA her denne gangen også :) vi er visst best på jenter!
To storesøstre gleder seg veldig til å få en prinsesse til i familien.
 
Termin er 4. Juli ja
 
:flower Termin 18 juli og BLÅTT :)
 
Back
Topp