Terminliste juli 2019

Jeg har tre apper som gir tre forskjellige termindatoer, selv om første blødningsdag er oppgitt som den samme i alle Men blir i slutten av juli, hvis alt går som planlagt

Jeg har tre apper som gir tre forskjellige termindatoer, selv om første blødningsdag er oppgitt som den samme i alle Men blir i slutten av juli, hvis alt går som planlagt

Kanskje det har noe med sykluslengde og om det er 40+2 eller 40+3 som er oppført :)

Kanskje det har noe med sykluslengde og om det er 40+2 eller 40+3 som er oppført :)

Oi, her hang det seg litt opp.. jaja, flere innlegg for å nå skjult gruppe.. btw, etter å ha tilpasset app’en så har jeg nå termin 29 juli, ikke 27juli.

Bare plukk en av datoene, er på OUL termin bestemmes uansett, så det er ingen av oss som har fastsatt termin enda :) Det handler sannsynligvis om ulikheter i svangerskapslengde og sykluslengde, det regnes litt ulikt :)

Daa tror jeg at jeg fikk med alle :)

Skriv gjerne både nick og termindato i innlegget, så blir det litt lettere å oppdatere og man slipper at jeg skriver nick feil. Og fødested om du vil såklart :)

Da er det oppdatert! Håper det ikke er flere som må tas av nå, det er trist oppdatering det :(

Back
Topp