Terminliste juli 2019

Venessiela - 15.juli - Ålesund sykehus

Hvordan er formen deres? Jeg er førstegangs gravid, og er litt overrasket over hvor lite jeg kjenner Hører om alle som er kvalme og ømme så tidlig.

Eneste jeg kjenner til er litt stikkinger ☺️

Kanskje jeg bare er heldig

Sånn, da er alle til nå med håper jeg! Si ifra hvis det er noen jeg har bommet på :)

Hvordan er formen deres? Jeg er førstegangs gravid, og er litt overrasket over hvor lite jeg kjenner Hører om alle som er kvalme og ømme så tidlig.

Eneste jeg kjenner til er litt stikkinger ☺️

Kanskje jeg bare er heldig

Hadde veldig lite symptomer både med storebror og nå egentlig :) Jeg er ekstra trøtt og har småvondt i ryggen, men hadde ikke nødvendigvis tenkt graviditet om jeg ikke hadde visst det. Var ikke kvalm eller uvel en dag med storebror og håper å slippe det nå og :)

Hadde veldig lite symptomer både med storebror og nå egentlig :) Jeg er ekstra trøtt og har småvondt i ryggen, men hadde ikke nødvendigvis tenkt graviditet om jeg ikke hadde visst det. Var ikke kvalm eller uvel en dag med storebror og håper å slippe det nå og :)
Øm i ryggen her også ☺️ Nesten som jeg skulle ønskt jeg fikk en saftig kvalmebyge men vi er nok bare heldige!

Skal vi flytte skravlingen ut av terminlisten slik at det blir litt lettere å ha oversikt og kontroll for den som redigerer listen ;)

Skal vi flytte skravlingen ut av terminlisten slik at det blir litt lettere å ha oversikt og kontroll for den som redigerer listen ;)

Når tilogmed hun som redigerer listen ikke følger med hvilken tråd hun skriver i :hilarious: Takk for påminnelsen!

Back
Topp