Så gøy, flere i KristiansandJe2003 - 22 - B1 - Kristiansand - 11. januar

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy, flere i KristiansandJe2003 - 22 - B1 - Kristiansand - 11. januar

Brukte den siste datoen og så endrer vi den når du får UL terminChansey - 38 - B1 - Oslo - 19.januar (preglife) 23.januar (Nørs).
Tusen takkBrukte den siste datoen og så endrer vi den når du får UL termin![]()
SelvsagtHei, kan jeg bli satt på listen?
EllyPrøver - 35 -B1 - Bergen - 23. januar
Hvor står du på listen? Føler meg rimelig teit som ikke klarer å finne degNy termindato 8. januarHåper er to MA

Flyttet deg jegJeg har fått fastsatt termindato i dag. Så jeg kan flyttes fra 3. jan til 28. desJeg blir satt i gang to uker før termin, så spriket til januarbarna blir større og større
![]()

TakkFlyttet deg jegHåper du blir her med oss også selv om det kanskje er mest naturlig å henge med Desember gjengen. Vurderer å melde meg inn der jeg og, men venter på nipt før jeg tørr
![]()

Og har liksom ikke lyst på banner fra både desember og januar.. men skal man inn på skjult på desember så får man vel banner 
Ja, tilgang til skjult gir banneret. Jeg vet at jeg vil settes igang trolig 37+0 om jeg kommer så langt. Og det er jo type 11.Desember. Men liker meg veldig godt her inneTakk
Det er her jeg har hengt, så føles feil å forlateOg har liksom ikke lyst på banner fra både desember og januar.. men skal man inn på skjult på desember så får man vel banner
![]()
Ja, tilgang til skjult gir banneret. Jeg vet at jeg vil settes igang trolig 37+0 om jeg kommer så langt. Og det er jo type 11.Desember. Men liker meg veldig godt her inne![]()
Håper dere blir her!Takk
Det er her jeg har hengt, så føles feil å forlateOg har liksom ikke lyst på banner fra både desember og januar.. men skal man inn på skjult på desember så får man vel banner
![]()
Jeg blir her uansett. Hadde isåfall blitt begge steder. Men føles mest rett å være herHåper dere blir her!Selv om dere trolig føder i desember, så er dere jo ca. like langt på vei som mange av oss. Dere vil jo bare føde litt tidligere, men ellers kan vi jo relatere til det mest. Spesielt jeg som har foreløpig termin 5. januar. Jeg kommer ikke til å bytte, selv om jeg så skulle bli satt frem ytterligere på tidlig ultralyd.
Jeg kan flyttes til 30. desemberCville - 28- B1 - Tromsø - 4. januar