Terminliste Januar 2013

5.januar, Voss sjukehus. JENTE
 
venter jente 11 januar :) haugesund sykehus :)
 
Min skal være blå! :)
 
Vil også være med! Venter en gutt 4.jan :)
 
hei, kan noen flytte meg fra 13 jan til 11 jan? er fortsatt gutt og skal føde på nordlandssykehuse i Bodø.. :)
 
Jeg har egentlig holdt til på februar 2013, hadde opprinnelig termin 05.02. Men terminen er flyttet til 30.01, så da er det vel rett og rimelig at jeg flytter inn her :)
Jeg venter ei jente og skal føde i Drammen, Vestre Viken
 
hei, kan noen flytte meg fra 13 jan til 11 jan? er fortsatt gutt og skal føde på nordlandssykehuse i Bodø.. :)

Er bare jeg som kan gjøre det siden det er jeg som har starten tråden, og nå er det gjort.
 
hei min har blitt borte :-( jeg har termin den 12 jan og venter en gutt,skal føde på elverum sykehus
 
16 januar :) Venter en gutt og skal føde på Sykehuset i Drammen :)
 
2 januar jente :)
 
Hmmm... Ser ikke at jeg er skrevet på her engang jeg.. Enda jeg har vært her en stund.. Men uansett. Jeg venter en gutt rundt termindatoen 10. januar. På Fredrikstad sykehus :)
 
Hmmm... Ser ikke at jeg er skrevet på her engang jeg.. Enda jeg har vært her en stund.. Men uansett. Jeg venter en gutt rundt termindatoen 10. januar. På Fredrikstad sykehus :)

Denne er på en måte ny. Den "gamle" ble veldig endret på da forumet ble fornyet, så mye informasjon forsvant dessverre.
 
Back
Topp