Terminliste for novemberjentene❤️

Oi, jeg ser at dette nå kan oppdateres. Jeg står på 16.november, men kan endres til 17. Valget har falt på Skien, og vi venter ei jente :)
 
26. November, Sykehuset Levanger.
 
Hei!

Melder meg gjerne inn her jeg! Har jeg har termin veldig sent i oktober, og følger vi meg selv og mannen så kommer ikke litjmann før uti November[emoji85]

28.10: Lmn86 - gutt - St.Olavs
 
fikk korrigert termin på ultralyd fra 2. nov til 28. oktober, har bare ikke oppdatert her ser jeg, blir en gutt :)
 
Hvis terminlisten også skal oppdateres med fødsel, så fødte jeg ei jente 26.08. hun var da i uke 29+6.
Hun er i dag ti dager gammel og har hatt en veldig positiv utvikling hittil [emoji177]
 
Hvis terminlisten også skal oppdateres med fødsel, så fødte jeg ei jente 26.08. hun var da i uke 29+6.
Hun er i dag ti dager gammel og har hatt en veldig positiv utvikling hittil [emoji177]

Åh! Gratulerer så mye! :Heartpink Første "november"-babyen da :love7 Vi må vel opprette en fødetråd :)
 
Hvis terminlisten også skal oppdateres med fødsel, så fødte jeg ei jente 26.08. hun var da i uke 29+6.
Hun er i dag ti dager gammel og har hatt en veldig positiv utvikling hittil [emoji177]
Grattulerer så mye med prinsessa:)
 
Hvis terminlisten også skal oppdateres med fødsel, så fødte jeg ei jente 26.08. hun var da i uke 29+6.
Hun er i dag ti dager gammel og har hatt en veldig positiv utvikling hittil [emoji177]

Gratulerer så mye [emoji173]️ Håper alt er bra!
 
Back
Topp