Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan dessverre fjernes fra listen, under 5.november Fikk bekreftet MA på søndag...
Jeg må dessverre fjernes fra listen. MA i uke 12![]()
Ser ut som jeg ikke står der fra før av. Men er da 7 november og Ahus
Ja sånn er det så klart jeg var den som sluttet på 72! Takk!Du er satt opp nå, men leita gjennom kommentarene og fant deg på 8 nov, men vil tro du ikke hadde nick når du skrev den gang og dermed er en av de to som står med bknoxxxxx - Ahus[emoji6] Hvis du vet hvem av dem som er deg gjerne si ifra så jeg kan slette den[emoji4]
Ser det er flere som har fått vite kjønn allerede, skulle det kanskje også inn på denne listen? Holder selv på å dø av nysgjerrighet, og synes oul virker uendelig langt unna, så kanskje jeg kan leve litt på dere andre som vet allerede [emoji4]
Jeg vurderte å lage en egen oversiktstråd, synes også det er vanskelig å holde oversikten i de ulike trådene. Jeg så at det lå i første innlegg her, så tenkte det var greit med en påminnelse [emoji4]Det har stått i øverste teksten helt siden jeg laget tråden «Gjerne gi beskjed etter UL med evt ny termindato og kjønn hvis dere ønsker[emoji173]️», så det er bare å fyre løs for dem som ønsker å oppdatere[emoji16][emoji1305] Men dem må nesten skrive d her, klarer ikke å følge med i alle andre tråder[emoji28]
PS: holder forresten på å dø av nysgjerrighet selv på hvem som befinner seg der inne[emoji51]
Jeg vurderte å lage en egen oversiktstråd, synes også det er vanskelig å holde oversikten i de ulike trådene. Jeg så at det lå i første innlegg her, så tenkte det var greit med en påminnelse [emoji4]