Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så leit å høre! Tatt deg av lista nå. Ønsker deg lykke til videre og sender en stor klemDa kan jeg dessverre fjernes fra listen. SA på fredag. Selv om jeg tydeligvis kunne bli gravid likevel, kan det være kroppen ikke likte å være det. Uvisst om vi ønsker å prøver igjen.
VelkommenBrutus- 23 - B2 - Trondheim - 22.Juni
Så utrolig kjipt å høre Håper det går bra med deg etterhvert. Sender mange store og varme klemmer herifraJeg kan fjernes, MA. Fjerde jeg går gjennom, tredje MA på rad.
Ånei, så utrolig trist å høre Ta vare på deg selv. Sender deg varme klemmerJeg kan fjernes, MA. Fjerde jeg går gjennom, tredje MA på rad.
Termin 18.06Hasselnøtt91 - 33 - b2 - oslo
VelkommenHasselnøtt91 - 33 - b2 - oslo
Såå vannvittig trist og urettferdig. Håper du får utredning. Livredd for ma selv. Hadde en i mars. Ul i morgen hvilken uke mistet du i?Jeg kan fjernes, MA. Fjerde jeg går gjennom, tredje MA på rad.
VelkommenTenni - 27 - B1 - Skien - termin 29.06
Du ligger allerede på 03.06?Ny termindato, vært på UL 2 ganger og begge sier det samme. Den 03.06
Gjorde jeg det?Du ligger allerede på 03.06?
Åja Joda, du var lagt inn på 03.06 i hvert fallGjorde jeg det?
Har ikke sett etter det, trodde hele tiden jeg skrev 5.6
Da burde jeg egentlig hatt nicket dittÅja Joda, du var lagt inn på 03.06 i hvert fall